d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > *ding*
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 10 2012 03:22pm
21v täynnä, voes töiden jälkeen käyä olusella.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 10 2012 03:41pm
Onnittelut. :)
Member
Posts: 104,692
Joined: Oct 13 2010
Gold: 2.00
Jul 10 2012 03:42pm
gz
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Jul 10 2012 03:48pm
kysyitkö lupaa tehdä topic? jos kysyit, linkkaa "topic" tähän "topic"

Jos ei linkkii ala kuuluu ni kannattais loggaa pois servulta aika helvetin pitkäks ajaks :evil:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 10 2012 03:51pm
Quote (Mord666 @ 11 Jul 2012 00:42)
gz

Group: Members
Joined: Oct 13 2010
Posts: 57,271 (90 per day)

spambot 4.2 / basement dweller?


onneks olkoon
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 10 2012 03:56pm
Quote (AnnanKaikkiiTurpaan @ Jul 11 2012 12:48am)
kysyitkö lupaa tehdä topic? jos kysyit, linkkaa "topic" tähän "topic"

Jos ei linkkii ala kuuluu ni kannattais loggaa pois servulta aika helvetin pitkäks ajaks :evil:


kiits, mukava kuulla gtfo
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 10 2012 06:00pm
grats!

tai en tiiä tarviiko onnitella enää 20v jälkeen paitsi kun pyöreitä täyttää :wacko:
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 11 2012 01:35am
Quote (kyny91 @ 11 Jul 2012 02:00)
grats!

tai en tiiä tarviiko onnitella enää 20v jälkeen paitsi kun pyöreitä täyttää :wacko:


Pah, tässähän ollaan parhaassa iässä.

Onnea kovasti! Muista juhlia.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 11 2012 02:15am
Quote (kyny91 @ 11 Jul 2012 03:00)
grats!

tai en tiiä tarviiko onnitella enää 20v jälkeen paitsi kun pyöreitä täyttää :wacko:

21v viimenen ikä josta oikeesti jotain hyötyy, ku Jenkeis jos haluu lomailla nii tarviit 21 käytännös kaikkeen.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 11 2012 06:40am
Quote (eppo @ 11 Jul 2012 11:15)
21v viimenen ikä josta oikeesti jotain hyötyy, ku Jenkeis jos haluu lomailla nii tarviit 21 käytännös kaikkeen.

eikö siellä ikärajat oo osavaltiokohtaisia?

This post was edited by Napi on Jul 11 2012 06:41am
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll