d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kysymysksiä > Teille
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Jul 4 2012 05:21am
Elikkä millasta hintaa virossa on nykypäivänä viinat tupakat lonkerot (nn kalja)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 4 2012 05:25am
EN TIIÄ ENÄÄ KO SE PASKA TULI EUROON KANS
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 4 2012 05:32am
en tiiä, mutta veikkaisin 3estä ylöspäin 0.5l
kartsa 20estä ylöspäin
lonkero 12e ylöspäin

tuskin kauheen kaukana ainakaan
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Jul 4 2012 05:32am
Quote (KUF @ Jul 4 2012 01:25pm)
EN TIIÄ ENÄÄ KO SE PASKA TULI EUROON KANS


Superalkon sivulla näyttäs vergi olevan 46e mutta pitääkö tuo paikkansa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 4 2012 06:41am
Quote (raztaman @ 4 Jul 2012 14:32)
Superalkon sivulla näyttäs vergi olevan 46e mutta pitääkö tuo paikkansa

taitaa olla 10 * 0,5litraa toi 46€. eli 9.2€/litra

mut aikalailla nyrkkisääntönä toimii, et suomen hinnasta puolet pois niin saadaan viron hinta.

maksoin muistaakseni 15-19€ 0,7 litran tullamore dewlahjapaketista, tuli kaks viskilasia mukana.
ilman viskilaseja ois ollu litran pullo samaan hintaan. et kyl siel on halpaa

This post was edited by Napi on Jul 4 2012 06:42am
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 4 2012 07:20am
Quote (Napi @ Jul 4 2012 02:41pm)
taitaa olla 10 * 0,5litraa toi 46€. eli 9.2€/litra

mut aikalailla nyrkkisääntönä toimii, et suomen hinnasta puolet pois niin saadaan viron hinta.

maksoin muistaakseni 15-19€ 0,7 litran tullamore dewlahjapaketista, tuli kaks viskilasia mukana.
ilman viskilaseja ois ollu litran pullo samaan hintaan. et kyl siel on halpaa


tuo pätee vaan oikeestaa raa-an viinan ja oluen hinnoissa :)

esim liköörit yms tälläset ni ei oo loppujen lopuks nii isoi hintaeroja verrattuna suomee :D

ja lonkerot saa melkee 4kertaa halvemmin virosta :D
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 4 2012 08:06am
Quote (Sere @ 4 Jul 2012 16:20)
tuo pätee vaan oikeestaa raa-an viinan ja oluen hinnoissa :)

esim liköörit yms tälläset ni ei oo loppujen lopuks nii isoi hintaeroja verrattuna suomee :D

ja lonkerot saa melkee 4kertaa halvemmin virosta :D




Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 4 2012 08:11am
Quote (Rocko @ 4 Jul 2012 14:06)
http://ananaspuu.wippiespace.com/gif/upeetasaatana.gif


mitä tuo herra sanoo tuossa
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jul 4 2012 08:21am
Quote (wani @ Jul 4 2012 02:11pm)
mitä tuo herra sanoo tuossa


upeeta saatana
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 4 2012 08:27am
Quote (wani @ 4 Jul 2012 16:11)
mitä tuo herra sanoo tuossa


Quote (sahtitynnyri @ 4 Jul 2012 16:21)
upeeta saatana



Selvästi syö pääsi saatana
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll