Quote (raztaman @ 4 Jul 2012 14:32)
Superalkon sivulla näyttäs vergi olevan 46e mutta pitääkö tuo paikkansa
taitaa olla 10 * 0,5litraa toi 46€. eli 9.2€/litra
mut aikalailla nyrkkisääntönä toimii, et suomen hinnasta puolet pois niin saadaan viron hinta.
maksoin muistaakseni 15-19€ 0,7 litran tullamore dewlahjapaketista, tuli kaks viskilasia mukana.
ilman viskilaseja ois ollu litran pullo samaan hintaan. et kyl siel on halpaa
This post was edited by Napi on Jul 4 2012 06:42am