d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Amk Tulokset > Tuliko Muille?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 2 2012 01:44pm
Itelle tuli tänään AMK tulokset, opiskelupaikka tiedossa, joko elektroniikkaa tai sitten auto- ja kuljetustekniikkaa opiskeleen. Mites muilla?
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jul 2 2012 01:49pm
[x] -Opiskelu on perseestä

en tajunnu nyt hakee mihinkää koska luulin etten vieläkään pääse lukion kirjoilta pois vaikka tuurilla sit vahingossa pääsinki
duunii nyt sitte ainaski vuoden verra
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Jul 2 2012 01:54pm
Jos vielä yhen vuoden lukiossa ( Vika vuos kyl paras) Sitten jos lähtis teknilliseen yliopistoon jotain hommailee.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 2 2012 01:57pm
Quote (Maxor @ 2 Jul 2012 22:54)
Jos vielä yhen vuoden lukiossa ( Vika vuos kyl paras) Sitten jos lähtis teknilliseen yliopistoon jotain hommailee.

Ei kannata...
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 2 2012 02:59pm
Opiskelu voi olla jees jos kekkaa intohimon johonkin, jossa lisäopiskelua tarvitsee. Lukioon tuli mentyä miettimään mihinkäs sitä ryhtyisi, amiksesta ei olis löytyny kiinnostavaa alaa, toki vanhempien turvatkin sai vähän tukituksi, noh, en kyllä kekannut siellä mitää. Valmistuin 2007, eikä oo tullu oikein mitään mieleen. Koskaan hakenukkaan kyllä. Osasyynä voi olla, että tuli heti karenssit, kun en hakenut seuraavissa yhteishauissa ja jotain snadia lapsellista vamma kapinaa. Toisaalta ei kyllä pää kestäis yli kuukauden pitkäjatkoista sitoutumista missään, missään tavotteilla olevassa/realistisessa ainakaan.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 2 2012 03:11pm
Otin alimman ku oon ni wanha jo.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 2 2012 03:16pm
Juu tuli jo muutama viikko sit viestiä et pääsin opiskelemaan.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 2 2012 03:40pm
Quote (A2K @ 3 Jul 2012 00:11)
Otin alimman ku oon ni wanha jo.


THIS....

VAIKKA MEIKÄ PITÄIS MEN KARTOTTAVAA KUNTOUTUSKOULUTUKSEE MEIKÄ SAIRAUKSIE TAKIA SYKSYLLÄ MUT EI SE NY KESTÄ KAUAA.... :D
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jul 2 2012 04:25pm
Lukio
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 2 2012 10:34pm
Varasijal - x

:( ei mitn, semi vakkari duuni etc
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll