Quote (A2K @ 30 Jun 2012 22:15)
Haluisin käydä omalla autolla jäämeren rannal norjassa. On pitäny käyä jo pari kertaa. Ja lähellä oltiin viimeks mut aikataulu ei antanu periks. Ni tahon päästä sinne ku aina o ollu joku este. Vaatimatonta ehkä, mut sinne haluan.
En halua käydä oikeastaan missään muualla. Pääsisin kyl jos haluisin. Mut en tunne mitään tarvetta.
Ai menne vaa pääsisit, et vidus onnellaa vip ovest XD
tai tivoli XD hehe sori sori...
Quote (BebebBurns @ 30 Jun 2012 22:13)
siel vois kyl käydä uudestaan, kunnolla, vähän roudtrippailla ja ehkä hengailla NYssä.
This.
ilman tota uudestaa korjataa ekaa kertaa .. 8( myy sun fgt ja muuta kanadaa.