d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mestat Joissa Haluaisit Käydä > Ja Mestat Joissa Et
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 30 2012 03:07pm
Niin kornilta kuin kuulostaa niin nepalissa vois joskus käydä, kiinakin kiinnostais. Oikeastaan mikä tahansa olisi jepajee paitsi kanarian saaret ynnämuut vastaavat.

This post was edited by BebebBurns on Jun 30 2012 03:07pm
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 03:09pm
ite haluisin usa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 30 2012 03:13pm
Quote (ApiN @ Jun 30 2012 11:09pm)
ite haluisin usa.


siel vois kyl käydä uudestaan, kunnolla, vähän roudtrippailla ja ehkä hengailla NYssä.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 30 2012 03:15pm
Haluisin käydä omalla autolla jäämeren rannal norjassa. On pitäny käyä jo pari kertaa. Ja lähellä oltiin viimeks mut aikataulu ei antanu periks. Ni tahon päästä sinne ku aina o ollu joku este. Vaatimatonta ehkä, mut sinne haluan.

En halua käydä oikeastaan missään muualla. Pääsisin kyl jos haluisin. Mut en tunne mitään tarvetta.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 03:18pm
Quote (A2K @ 30 Jun 2012 22:15)
Haluisin käydä omalla autolla jäämeren rannal norjassa. On pitäny käyä jo pari kertaa. Ja lähellä oltiin viimeks mut aikataulu ei antanu periks. Ni tahon päästä sinne ku aina o ollu joku este. Vaatimatonta ehkä, mut sinne haluan.

En halua käydä oikeastaan missään muualla. Pääsisin kyl jos haluisin. Mut en tunne mitään tarvetta.


Ai menne vaa pääsisit, et vidus onnellaa vip ovest XD

tai tivoli XD hehe sori sori...
Quote (BebebBurns @ 30 Jun 2012 22:13)
siel vois kyl käydä uudestaan, kunnolla, vähän roudtrippailla ja ehkä hengailla NYssä.


This.

ilman tota uudestaa korjataa ekaa kertaa .. 8( myy sun fgt ja muuta kanadaa.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 30 2012 03:23pm
Quote (ApiN @ 1 Jul 2012 00:18)
Ai menne vaa pääsisit, et vidus onnellaa vip ovest XD

tai tivoli XD hehe sori sori... 

This.

ilman tota uudestaa korjataa ekaa kertaa .. 8( myy sun fgt ja muuta kanadaa.


Joo. Se onnelan ovi saattaa kyl tuottaa ongelmia. :(
Mut jos miettii maita. Tietty tollaset niinku p-korea, ja joku sotiva lähi-idän maa vois kans tuottaa ongelmaa. Mut mihin vaan lentokentältä pääsee, ni sinne pääsen itekki. Mut.. Jotenki vaan ei tunnu olevan tarvetta. Oon kai reissannu nuorena tarpeeks ku kävin kaikki euroopan maat läpi ja vähä sit kauempanaki.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 30 2012 03:23pm
Quote (A2K @ Jun 30 2012 11:15pm)
Haluisin käydä omalla autolla jäämeren rannal norjassa. On pitäny käyä jo pari kertaa. Ja lähellä oltiin viimeks mut aikataulu ei antanu periks. Ni tahon päästä sinne ku aina o ollu joku este. Vaatimatonta ehkä, mut sinne haluan.

En halua käydä oikeastaan missään muualla. Pääsisin kyl jos haluisin. Mut en tunne mitään tarvetta.


Kävin tossa pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa, tosin vadsossa vain, näyttää kyllä oudosti helvetisti upeammalta heti, kun ylittää norjan rajan. Pistää kyllä miettimään suomen valtion rajan muotoutimista, pitikö ne muut tätä jämämestana vai mitä.
Kannattaa tosiaan käydä, ootko jotain erityistä reittiä tuuminut?
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 03:35pm
Quote (A2K @ 30 Jun 2012 22:23)
Joo. Se onnelan ovi saattaa kyl tuottaa ongelmia. :(
Mut jos miettii maita. Tietty tollaset niinku p-korea, ja joku sotiva lähi-idän maa vois kans tuottaa ongelmaa. Mut mihin vaan lentokentältä pääsee, ni sinne pääsen itekki. Mut.. Jotenki vaan ei tunnu olevan tarvetta. Oon kai reissannu nuorena tarpeeks ku kävin kaikki euroopan maat läpi ja vähä sit kauempanaki.


Aa no hitto..

Oon vähä kade :wub:

Well travelled.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 30 2012 03:46pm
Seychellit himoittais :)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 30 2012 04:11pm
Quote (A2K @ Jun 30 2012 11:23pm)
Mut mihin vaan lentokentältä pääsee, ni sinne pääsen itekki. Mut.. Jotenki vaan ei tunnu olevan tarvetta. Oon kai reissannu nuorena tarpeeks ku kävin kaikki euroopan maat läpi ja vähä sit kauempanaki.


Kävitkö siis vaan jotain viikonloppulomia, et varmaan kuitenkaan kaikkia maita käyny läpi? Mitkäs itäeuroopan mestoista on säväyttäny eniten?

Quote (ApiN @ Jun 30 2012 11:18pm)
myy sun fgt ja muuta kanadaa.


Hommasin 25 dollarin donon vs fg, mutta en päässy tonne donoforumille :p :cry:
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll