Pari pv sitten tuli tilattua kaksi paitaa netistä. sitä ennen viimeinen uusi vaatekappale toissajouluna tai kolme joulua sitten. vanhoilla yksivärisillä t-paidoilla liikenteessä aina, ehkä joskus joku bändipaita, mutta harvoin. kaksi farkkua kierrossa, pari vanhaa shortsia näin kesällä. Jos olisin hohhaamassa uusia vaatteita ynm., menisi kyllä luultavasti kirppis-halpahalliakselille. Ainakin sen verran kiinnostaa vaatetus, että koen epämiellyttäväksi jos on jotain vaatemerkkienlogoja vaatteissa.