d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Miten Merkkitietoinen Ihminen Olet?
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 25 2012 02:21pm
Tulipa tällänen topic mieleeni, joten päätin tehdä.

Oma vastaus 3. ylin, tosin joskus päällä on pelkkää merkkikledjua.

En tule kommentoimaan yhtäkään tämän ketjun viestiä, koska se on minulle ihan sama mitä muut pukee päällensä ja heidän oma asiansa.

This post was edited by Pomppeli on Jun 25 2012 02:30pm
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 25 2012 02:23pm
Lähinnä käytän Ibanezia ja Bugeraa, mutta on mulla muitakin.

//E: Votesin alimman.

This post was edited by Rupsu on Jun 25 2012 02:23pm
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 25 2012 02:23pm
Yhdistän hämäävästi.


//E: Votesin kolmannen.

This post was edited by ApiN on Jun 25 2012 02:23pm
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 25 2012 02:27pm
En mainosta, eli jos merkki näkyy niin helvettiin semmoset.
Kusipäisiä virmoja ei tarttis.
En myöskään maksa siitä että tuote on brändätty.

Null'D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 25 2012 02:27pm
Otan kaapista valkoisen t-paidan ja pistän päälleni.

Ite en oo koskaa älynny "merkkivaatteita"
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 25 2012 02:29pm
Pari pv sitten tuli tilattua kaksi paitaa netistä. sitä ennen viimeinen uusi vaatekappale toissajouluna tai kolme joulua sitten. vanhoilla yksivärisillä t-paidoilla liikenteessä aina, ehkä joskus joku bändipaita, mutta harvoin. kaksi farkkua kierrossa, pari vanhaa shortsia näin kesällä. Jos olisin hohhaamassa uusia vaatteita ynm., menisi kyllä luultavasti kirppis-halpahalliakselille. Ainakin sen verran kiinnostaa vaatetus, että koen epämiellyttäväksi jos on jotain vaatemerkkienlogoja vaatteissa.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 25 2012 02:37pm
Disgusting
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 25 2012 02:52pm
Kuhan o vitu magee ja kestävä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 25 2012 02:52pm
semmosia mitkä näyttää ja tuntuu mukavalta omasta mielestä. hinnalla ei väliä paitsi jos on liian kallis ni paha mennä ostelemaa
ei nyt huvita missään raitaverkkareissa ja verkkopaidoissa kulkea kuitenkaa
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 25 2012 02:55pm
Itse en koskaan katso hintaa, missään tuotteessa.
Ottakaas köyhät oppia
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll