Quote (Garrulus @ 24 Jun 2012 11:45)
No jaa hyvät tavat pitäis vaan kaikkien sisäistää, se on mun mielipide. Se on vaan niin dorkaa kun näkee kaupungilla ihmisten kävelevän niiden ohi, jotka tarvis vähän apua. Se kuuluu hyviin tapoihin ottaa muut huomioon. Tää yhteiskunta on niin vammanen kun pitää olla niin saakelin yksilökeskeinen. Päätän rageni tähän.
ne kusettaa.