d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Behelle Ja Muille Epäilijöille
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 23 2012 03:13am
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288479128508.html

behen sanoja lainaten "ei tossa duunissa mitään luotiliivejä tartte"
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 23 2012 03:55am
iha vaa laihoille tiioks että esim fileointipuukko menee tosta läpi vaivattomasti. nimim kokeiltu on. (vaikee uskoa että luoti pysähtyy ja puukko menis läpi mut nii se vaa on)
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 23 2012 05:01am
Quote (do_NaUKI @ 23 Jun 2012 12:55)
iha vaa laihoille tiioks että esim fileointipuukko menee tosta läpi vaivattomasti. nimim kokeiltu on. (vaikee uskoa että luoti pysähtyy ja puukko menis läpi mut nii se vaa on)


oot varmaankin kokeillu myös dyneemakuituun etkä esim. viiltosuojaliiviin tai kevlariin?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 23 2012 05:12am
tos tärkee topicci. miks sun ain a pitää todistella tääl ja pätee?
mee trollaa johki suomi24 tai muualle
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 23 2012 07:35am
kaveri sano saavansa perjantailta ja lauantailta 700€ vartijahommista
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 24 2012 08:58am
Quote (MukavaSamu @ 23 Jun 2012 14:12)
tos tärkee topicci. miks sun ain a pitää todistella tääl ja pätee?
mee trollaa johki suomi24 tai muualle


eiks mun postit ollu sun blockis? ei tartte tulla jos ei oo asiaa.


Quote (Napi @ 23 Jun 2012 16:35)
kaveri sano saavansa perjantailta ja lauantailta 700€ vartijahommista


perjantaina 100% ja lauantaina 100%

yölisä joku 2e, la lisä 1e (TES)

eli jos vetää 15+15 nii mikäs siinä
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 24 2012 08:59am
Quote (Artus @ 24 Jun 2012 17:58)

perjantaina 100% ja lauantaina 100%

yölisä joku 2e, la lisä 1e (TES)

eli jos vetää 15+15 nii mikäs siinä


aika huono palkka taitaa olla jos noin paljo pitää tunteja tehä..
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 24 2012 09:03am
VITUN TUKARIT 8DDD
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 24 2012 09:33am
varoha mikke ettet saa puukosta!
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 24 2012 09:35am
miksi minut mainittiin tässä topiikissa.
Go Back To Suomi Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll