d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Juhannushercut > Ostin
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 22 2012 10:42am
maggaraa sinapilla+ketsupilla+seesar salaatilla
jotai possun ulkofile juttu (halvinta mitä lidlistä sai)
perus lihiksiä
jädee o/

ruokajuomaks hyvää viiniä eteläamerikasta unohtu nyt nimi :s
ja jos tekee mieli vielä juua ni pullo jotai halpis (60e) samppanjaa ^^
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 22 2012 11:08am
Läski
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 22 2012 11:33am
very trusted, very fast, very nice!
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 22 2012 12:06pm
ja lisäks vaahtokarkkeja!
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 22 2012 12:23pm
Unohtu käydä kaupassa, maitorahkaa ja kahvia. Eiköhä niillä selviä.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jun 22 2012 02:06pm
naudan sisäfilettä, kanan rintaa hunaja marinadilla, pippuripossua, pari itse tehtyä pihviä, 6 pakettia eri grillimakkaroita ja 2 lavaa lonkeroo

kyl noil alkuun pääsee

/e: pihvin kans oli jotai punkkuu + perunasalaattia

This post was edited by Paroni on Jun 22 2012 02:07pm
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 23 2012 05:34am
uusia perunoita ja lihapullia, ruokajuomaksi Russian Standardia
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 23 2012 05:37am
ei ainakaan rektumia
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 23 2012 05:56am
kannusta shampajaa
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 23 2012 05:56am
:bonk:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll