Kopsasin vanhast threadist, itel ollu about 8-10kk tollaset. Itel toi kiinni normaalis äänikortis ja normaalit kajarit kiinni emon integroidus.
http://www.jimms.fi/tuote/TRI905120002-
Mikkiä ei voi kääntää ylöspäin pois tielt, mut sen voi irroittaa, sitä on nihkee säätää oikeaan kohtaan muutenki ku siin joku löysä/mukautuva kumi sydeemi.
Jos esim vaate koskee ton boxin alaosaan ni kuuluu pient huminaa jos on paljon bassoa, mut sitä ei kuulee ku hiljaisuudes.
Alkaa painaa päätä jos vetää jotain +6h sessioit.
Vaatii 5.1 äänikortin tai paremman, ellei käytä väliplugei.
+
Audio toimii, helppo paikallistaa toiset pelaajat FPS peleis, varsinki jos säätää hyvin noi äänet.
Bassoa sopivasti pelaamiseen, musaan en käyttäis noit.
Vaik onki 5.1 kajarit eikä emuloitu ääni ni ei tuu mitään "bathroom" efektiä. Ainakaan itel oo tullu, ainaha jotain sunnuntaikappaleit löytyy mitkä hajoaa jo käsiin.
Laitteen voi sammuttaa napin painalluksel, ettei noi valot häiritse jos sitä ei käytä.
Hinta.
This post was edited by malbaz on Jun 20 2012 09:47am