d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ding Lvl 52 Hc
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 18 2012 02:30am
mitä softit :ph34r:

Ostin muute 100 lippua raffleen 8DDD

This post was edited by wani on Jun 18 2012 02:56am
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 18 2012 03:01am
Quote (wani @ 18 Jun 2012 08:30)
mitä softit  :ph34r:

Ostin muute 100 lippua raffleen 8DDD


JEE JA VOITIN 94 FG


btw joku oli löytäny aikamoisen amun



This post was edited by wani on Jun 18 2012 03:29am
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jun 18 2012 03:56am
Oota ku pääset infernolle.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 18 2012 04:22am
En kyllä osta tota peliä varmaankaan.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jun 18 2012 10:06am
Quote (wani @ 18 Jun 2012 11:01)
JEE JA VOITIN 94 FG


btw joku oli löytäny aikamoisen amun

http://i.imgur.com/oKHpp.jpg


oisko toi sit se 1milli fg:tä?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 18 2012 10:46am
Quote (wani @ 18 Jun 2012 11:01)
JEE JA VOITIN 94 FG


btw joku oli löytäny aikamoisen amun

http://i.imgur.com/oKHpp.jpg


Ihan kiva ku tommonen rolli tulee jo näin aikaseen pelissä :D
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 19 2012 04:19am
lv 33 baba :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 19 2012 07:38am
onneksi olkoon :)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 19 2012 09:04am
Quote (PMS @ 19 Jun 2012 13:38)
onneksi olkoon :)


KIITOS NYT 54
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 19 2012 10:42am
Quote (wani @ 19 Jun 2012 18:04)
KIITOS NYT 54


jaksat pelata oikeen kunnolla näköjään :) älä kuole sitte infernoon :P
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll