Quote (MukavaSamu @ 18 Jun 2012 06:40)
onnee sinne

Itsellähän on kaikki työkkärihommat käsittelyssä. nopeeta toimintaa imo.
menin selvittää sinne miks en hakenu paikkaa mihin sain työtarjouksen, viikon päästä ne pyys uuden selvityksen,
ja siit on nyt varmaa joku puoltoista viikkoo, odottelen täs edellee vastausta. ei mitää tuloja ollu kohta 2kk.
joo, oon kyl aika hyvä jauhaa noille juttuja, mut ne kuumotteli jotai et pitäs miettii nyt täks kerraks kunnolla jotain vähän laajemmalla skaalalla ku ei oo ollu töitä johki 2.5 vuoteen, et en tiiä mitä ne oikee meinaa. laitoin kyl onneks pari hakemusta eilen, pitää toivoo et se riittää niille ku jauhaa jotai päälle