☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Perjantai
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 687
Replies: 23
Track Topic
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#1
Jun 15 2012 05:45am
meikä lähtee viihteelle, kohta parturin kautta
e: kusi.. sais 19:45 ajan mutta sehän on liian myöhästä...
This post was edited by wani on Jun 15 2012 06:02am
talesfromthethousandlakes
Member
Posts: 27,340
Joined: Oct 23 2008
Gold
:
30,728.00
#2
Jun 15 2012 06:03am
rillaan ja juon kaljaa
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#3
Jun 15 2012 06:21am
varmaan parit jaksot housee ja sit kalialle.
xFK
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold
:
4.56
Warn: 10%
#4
Jun 15 2012 06:41am
hahaha oks tänää muka perjantai :DDDDDDDDDD
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#5
Jun 15 2012 07:48am
Aikasin nukkuun et jaksaa huomenna aamulla töihi
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#6
Jun 15 2012 07:49am
istun himas pelaas diabloo ku jengi ei osaa maksaa velkojaan.
erkkihevone
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold
:
3.12
#7
Jun 15 2012 08:14am
kävis benalmadenan uima-altaalla ottaa aurinkoo ja lähtis ostaa 3 euron 12 päkkejä
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#8
Jun 15 2012 08:22am
Quote (erkkihevone @ 15 Jun 2012 17:14)
kävis benalmadenan uima-altaalla ottaa aurinkoo ja lähtis ostaa 3 euron 12 päkkejä
onks hyvät bisset siel päi?
erkkihevone
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold
:
3.12
#9
Jun 15 2012 08:28am
Quote (Napi @ Jun 15 2012 09:22am)
onks hyvät bisset siel päi?
joo on, noi halvimmat on iha sika hyvii. joku pirkka wannabe halpisolutki oli parempaa ku tuhat pirkkaa.
san miguelia saa myös jos satut tietään
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#10
Jun 15 2012 08:30am
Quote (erkkihevone @ 15 Jun 2012 17:28)
joo on, noi halvimmat on iha sika hyvii. joku pirkka wannabe halpisolutki oli parempaa ku tuhat pirkkaa.
san miguelia saa myös jos satut tietään
haha ei paha
onks toi miguel kans jotai 3€/12kpl?
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact