Quote (wani @ Jun 14 2012 09:20am)
Vaikeeta, eilen tuli joku pikku patchi ainaki, ja sit tuli viikko vai pari sit kans... en oo oikee kattellu mitä sisältää
selevä
eikai siinä varmaa alotan uuen hahmon ku tuun suomee
munkin tai barbaarin ku on tollane witch doctori jo