d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ny Alko Vituttaa > Rutkasti
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 13 2012 10:09am
hävis sitte muijjan kämpän avain ja ny pitäis sitte vittu vissiin 3 avainta hommaa ja 2 lukkoo vaihtaa. taitaa tulla kallis keikka VITTU

kellää kokemust? Perus Abloy semmone Musta se toinen pää
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 13 2012 10:21am
Eihä ny parin lukon vaihtaminen kallista oo.

















... paitsi jos on köyhä 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 13 2012 10:24am
sellanen 200€ paukku meijjän taloyhtiös.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 13 2012 10:24am
Quote (Rupsu @ 13 Jun 2012 19:21)
Eihä ny parin lukon vaihtaminen kallista oo.















l

... paitsi jos on köyhä 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


jossain palstoilla ppl puhui about 250-700e

kyllä tuo tuntuu lompakossa kun tonkin rahan olisi voinut käyttää paremmin, ite en vaihtais lukkoi mutta muijja vaatii vittu kukaa saa ikinä tietää mihin se avain kuuluu ja aika arpapeliä jos osuu juuri tähän rivariin :D
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 13 2012 10:26am
Riippuu vähän asutko kerrostalos, omakoti vai rivitalos?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 13 2012 10:28am
Quote (malbaz @ 13 Jun 2012 19:26)
Riippuu vähän asutko kerrostalos, omakoti vai rivitalos?


Rivari
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 13 2012 10:31am
Quote (PMS @ Jun 13 2012 06:28pm)
Rivari


Jos sil ei pääse muual ku sun asuntoon, ni hinta jotain 100-250e lukko+parit avaimet ja se on myös huomattavasti halvempaa jos heittää vaa uudet sarjoitukset siihe sun lukkoon.

Toi hinta nousee huomattavasti mitä enemmä tarvii vaihdella lukkoi ja et jos myös sarjat loppunu

This post was edited by malbaz on Jun 13 2012 10:31am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 13 2012 10:32am
Quote (malbaz @ 13 Jun 2012 19:31)
Jos sil ei pääse muual ku sun asuntoon, ni hinta jotain 100-250e lukko+parit avaimel ja se on myös huomattavasti halvempaa jos heittää vaa uudet sarjoitukset siihe sun lukkoon.

Toi hinta nousee huomattavasti mitä enemmä tarvii vaihdella lukkoi ja et jos myös sarjat loppunu

joku joskus puhu että sarjoitus maksaa kans iha namisti :D täytyy jotenki saada emäntä rauhalliseks jos se avain tippu johki 10km päähä ni lol iha varmaan ne löytää tänne XD
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 13 2012 10:35am
Quote (PMS @ Jun 13 2012 06:32pm)
joku joskus puhu että sarjoitus maksaa kans iha namisti :D täytyy jotenki saada emäntä rauhalliseks jos se avain tippu johki 10km päähä ni lol iha varmaan ne löytää tänne XD


Halvempaa se silti ku kokonaan uus lukko.

Jossai kerrostalos varmaa vittumaisint jos sil pääsee myös alaovest+kellariin ja sarjat loppunu.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 13 2012 10:37am
Quote (malbaz @ 13 Jun 2012 19:35)
Halvempaa se silti ku kokonaan uus lukko.

Jossai kerrostalos varmaa vittumaisint jos sil pääsee myös alaovest+kellariin ja sarjat loppunu.


noh täytyy toivoo että toi rauhoittuis ja antais asia olla :D vituttaa ku menee niipal rahaa muutenki himos reissuunki vittu vissii pitäis mennä porist bussilla :DDDDDDDDdd
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll