d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kotiviiniotsikko > Muistetaan Lisätä Marjoja/hedelmiä!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 11 2012 04:30pm
Onko joku tehny? Ehtisköhän vielä juhannukseks?
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 11 2012 04:40pm
Kaveri tekee sillointällöin aineksien hinnalla :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 11 2012 05:07pm
ehtii, meniköhän pikahiival 10 päivää ?
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 11 2012 05:16pm
Quote (Napi @ 12 Jun 2012 02:07)
ehtii, meniköhän pikahiival 10 päivää ?


nice. kovin nättiä kirkastamista ei kai tolla aikataululla saa tehtyä?
täytyypä kattella huomenna
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 11 2012 05:25pm
Ite en kyllä tiedä viineistä yhtää mitää, kannattaisko tietää sit ?
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 11 2012 05:32pm
Quote (Ankeli @ 12 Jun 2012 02:25)
Ite en kyllä tiedä viineistä yhtää mitää, kannattaisko tietää sit ?


jos tykkää semmosesta
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 11 2012 06:28pm
en voi muokata mut en oo noit viinei kyl tehny, kiljua vaan :D
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 11 2012 06:48pm
Quote (Napi @ 12 Jun 2012 03:28)
en voi muokata mut en oo noit viinei kyl tehny, kiljua vaan :D


shh. se on kotiviiniä!
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 12 2012 07:17am
Quote (Matroskin @ 12 Jun 2012 00:48)
shh. se on kotiviiniä!


varo ettei kiljuryhmä tule ovesta läpi, senkin rikollinen :fume:
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 12 2012 05:29pm
Quote (wani @ 12 Jun 2012 16:17)
varo ettei kiljuryhmä tule ovesta läpi, senkin rikollinen  :fume:


Kohtuuton syytös.
Nyt vaan peukut pystyyn että onnistuu.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll