☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Inferno Diablo Alas > Ja 5 Stack Valoril
1
2
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 773
Replies: 17
Track Topic
AnnanKaikkiiTurpaan
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold
:
1,993.00
#1
Jun 11 2012 07:11am
Inferno DIablo alas, ja oli viel 5x valor mukana ekassa tapossa
Ruipelot jotkaa pelaa DH ottaa mallii.
http://img267.imageshack.us/img267/1528/screenshot002oqw.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/7470/screenshot003uoe.jpg
Seuraava joka postaa tähä "topic", linkkaa noi kuvat. Itse en pysty koska "warn".
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#2
Jun 11 2012 07:18am
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#3
Jun 11 2012 08:27am
Aika miehekäs meininki barburilla, skippasitko montaki elite pack
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#4
Jun 11 2012 08:30am
Quote (AnnanKaikkiiTurpaan @ Jun 11 2012 03:11pm)
Inferno DIablo alas, ja oli viel 5x valor mukana ekassa tapossa
Ruipelot jotkaa pelaa DH ottaa mallii.
http://img267.imageshack.us/img267/1528/screenshot002oqw.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/7470/screenshot003uoe.jpg
Seuraava joka postaa tähä "topic", linkkaa noi kuvat. Itse en pysty koska "warn".
Helpompighan toi Barbilla, kuin DHlla
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#5
Jun 11 2012 08:32am
Quote (AnnanKaikkiiTurpaan @ 11 Jun 2012 16:11)
Inferno DIablo alas, ja oli viel 5x valor mukana ekassa tapossa
Ruipelot jotkaa pelaa DH ottaa mallii.
http://img267.imageshack.us/img267/1528/screenshot002oqw.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/7470/screenshot003uoe.jpg
Seuraava joka postaa tähä "topic", linkkaa noi kuvat. Itse en pysty koska "warn".
Ei WoTB
TTETT
AnnanKaikkiiTurpaan
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold
:
1,993.00
#6
Jun 11 2012 09:10am
Quote (CeePee @ Jun 11 2012 04:27pm)
Aika miehekäs meininki barburilla, skippasitko montaki elite pack
EN skipannu yhtää. Mukaan lukien ranged monsterit fire chain modilla.
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#7
Jun 11 2012 09:18am
Ite dingasin 40 hetki sitten hc...
AnnanKaikkiiTurpaan
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold
:
1,993.00
#8
Jun 13 2012 10:17am
Topic ylös
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#9
Jun 13 2012 10:29am
Quote (AnnanKaikkiiTurpaan @ 13 Jun 2012 19:17)
Topic ylös
alas ruipelo
AnnanKaikkiiTurpaan
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold
:
1,993.00
#10
Jul 5 2012 12:48pm
Jotkut eipäilee et oon "soft"
Topic ylös.
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact