☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Kalakotkas
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1103
Replies: 17
Track Topic
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#1
Jun 11 2012 03:55am
oottekos seuraillu aktiivisesti? ite vaan sillon tällön.
tässä homman nimi, jos ette tienny:
http://pontu.eenet.ee/player/kalakotkas.html
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#2
Jun 11 2012 03:58am
Enpä oo ennen kuullu, siisti kyllä. Onko toi 24/7? Viimeks kun jotain livewebnäköalaa kattellu ollu sen verran suttusta, että ton laatu on aika mindblowing.
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#3
Jun 11 2012 04:01am
Eiks joku aikasemmin postannu joku perjantai päivä, kattelin sitä sit bisseä siemaillen..
yllättäviä juonenkäänteitä sisältäen joka n 12 tunti,
saattaa
lähteä hakeen ruokaa
This post was edited by wani on Jun 11 2012 04:02am
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#4
Jun 11 2012 04:03am
Quote (wani @ Jun 11 2012 12:01pm)
Eiks joku aikasemmin postannu joku perjantai päivä, kattelin sitä sit bisseä siemaillen..
Oisit käyny viemässä sille kans, varmaan käy camppiminen tylsäks.
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#5
Jun 11 2012 04:04am
Quote (BebebBurns @ 11 Jun 2012 10:03)
Oisit käyny viemässä sille kans, varmaan käy camppiminen tylsäks.
luontotädit tulis luudankaa mätkii ku kalakukkoo menis ahdistelemaan
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#6
Jun 11 2012 04:08am
Quote (wani @ Jun 11 2012 12:04pm)
luontotädit tulis luudankaa mätkii ku kalakukkoo menis ahdistelemaan
Ei jos viilettää riippuliitimellä siitä yli pysähtymättä
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#7
Jun 11 2012 04:11am
joo on toi 24/7.. häröö joskus yöllä kattoo, kun ainut mikä näkyy niin kello
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#8
Jun 11 2012 04:14am
Voi olla välillä aamulla tai illalla ihan komiat näkymät myäs
This post was edited by BebebBurns on Jun 11 2012 04:15am
tinblo
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#9
Jun 11 2012 07:55am
Aika tylsää kun otus vaan makaa paikallaan ja välillä ulisee u,u
Antichrist-
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold
:
13.37
#10
Jun 15 2012 05:16pm
Quote (tinblo @ 11 Jun 2012 16:55)
Aika tylsää kun otus vaan makaa paikallaan ja välillä ulisee u,u
eilen oli jännät hetket ku yks kuorioutu ja se emo oli sellai et WTF mikä vittu toi on ja ei oikee tajunnu et mitä tehä
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact