d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kalakotkas
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 11 2012 03:55am
oottekos seuraillu aktiivisesti? ite vaan sillon tällön.

tässä homman nimi, jos ette tienny:

http://pontu.eenet.ee/player/kalakotkas.html
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 03:58am
Enpä oo ennen kuullu, siisti kyllä. Onko toi 24/7? Viimeks kun jotain livewebnäköalaa kattellu ollu sen verran suttusta, että ton laatu on aika mindblowing.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 04:01am
Eiks joku aikasemmin postannu joku perjantai päivä, kattelin sitä sit bisseä siemaillen.. :blush:


yllättäviä juonenkäänteitä sisältäen joka n 12 tunti, saattaa lähteä hakeen ruokaa

This post was edited by wani on Jun 11 2012 04:02am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 04:03am
Quote (wani @ Jun 11 2012 12:01pm)
Eiks joku aikasemmin postannu joku perjantai päivä, kattelin sitä sit bisseä siemaillen..  :blush:

Oisit käyny viemässä sille kans, varmaan käy camppiminen tylsäks.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 04:04am
Quote (BebebBurns @ 11 Jun 2012 10:03)
Oisit käyny viemässä sille kans, varmaan käy camppiminen tylsäks.


luontotädit tulis luudankaa mätkii ku kalakukkoo menis ahdistelemaan :(
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 04:08am
Quote (wani @ Jun 11 2012 12:04pm)
luontotädit tulis luudankaa mätkii ku kalakukkoo menis ahdistelemaan :(


Ei jos viilettää riippuliitimellä siitä yli pysähtymättä
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 11 2012 04:11am
joo on toi 24/7.. häröö joskus yöllä kattoo, kun ainut mikä näkyy niin kello :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 04:14am
Voi olla välillä aamulla tai illalla ihan komiat näkymät myäs

This post was edited by BebebBurns on Jun 11 2012 04:15am
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 11 2012 07:55am
Aika tylsää kun otus vaan makaa paikallaan ja välillä ulisee u,u
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 15 2012 05:16pm
Quote (tinblo @ 11 Jun 2012 16:55)
Aika tylsää kun otus vaan makaa paikallaan ja välillä ulisee u,u


eilen oli jännät hetket ku yks kuorioutu ja se emo oli sellai et WTF mikä vittu toi on ja ei oikee tajunnu et mitä tehä :D
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll