d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 7 2012 11:06pm
Jeps! töissä 14-22 sen jälkee vois pari olutta käydä juomassa jossain.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 7 2012 11:11pm
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 7 2012 11:36pm
Quote (Saimoz @ 8 Jun 2012 08:11)
http://www.youtube.com/watch?v=kfVsfOSbJY0


täl on muutes ihan vitun jumbot tissit
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 7 2012 11:43pm
Quote (Pavise @ 8 Jun 2012 08:36)
täl on muutes ihan vitun jumbot tissit


no eipä nyt kyllä ollu + oli ihan vitun ärsyttävän kuulonen biisi.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 7 2012 11:46pm
ehkä kartingia ja sit kaliaa
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 7 2012 11:48pm
himassa varmaan, ehkä elokuvissa käynti. sodankylän elokuvafestareille seuraavalla viikolla, ryyppäyksestä seuraa viikon painava masennus ja en halua pilata matkaa
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 8 2012 12:21am
Quote (EreKaiser @ 8 Jun 2012 08:43)
no eipä nyt kyllä ollu + oli ihan vitun ärsyttävän kuulonen biisi.


nykyään on
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 8 2012 01:56am
Quote (EreKaiser @ 8 Jun 2012 08:43)
no eipä nyt kyllä ollu + oli ihan vitun ärsyttävän kuulonen biisi.


Sehän se idea onkin.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 8 2012 02:00am
Quote (Saimoz @ 8 Jun 2012 10:56)
Sehän se idea onkin.


Se on valtavirtamusiikissa ja mainoksissa se homman nimi tosiaan. pitää olla vitun ärsyttävä että jää päähän.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 8 2012 02:03am
on toi kuitenkin parempi kuin valtaosa radiomusiikista, toisaalta ei oo vuosiin joutunut kuuntelemaan radiota.
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll