mitä ne pähkinät on jossa on semmoset kovat suolaiset kuoret jotka pitää ite repiä pois että voi syödä
myydään yleensä kaikissa kaupoissa karkkihyllyjen lähellä, sellasia sormenpäänkokoisia
ne on niit parhaita
e-
This post was edited by Pavise on Jun 6 2012 01:18pm