d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenta
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jun 6 2012 12:20am
jos sitä sen d3 sit ostas.... saako sillä rahoillensa ns. "vastinetta" vai ei :)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 6 2012 12:27am
Otas selvää, ei se niin kallis ole :)
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 6 2012 12:39am
no kyllä sitä jakso 2 viikkoo rassata enää ei
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jun 6 2012 12:59am
Quote (BebebBurns @ 6 Jun 2012 08:27)
Otas selvää, ei se niin kallis ole :)


mjooh. tuli koitettua tota started editionia mut emt, ei vaikuttanu ihmeelliseltä.... tosin sit ku pääsee eteenpäin ni kai se pelaaminen muuttuu vähä perkeleesti
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jun 6 2012 01:03am
Quote (Sape @ 6 Jun 2012 08:20)
jos sitä sen d3 sit ostas.... saako sillä rahoillensa ns. "vastinetta" vai ei :)


ja pysyykö toi started edition ukko sit ku upgradee kunnon acoks?

This post was edited by Sape on Jun 6 2012 01:30am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 6 2012 01:36am
pystyy upgradee http://eu.battle.net/en/ , pelihän on helvetin tylsä.. 20 tuntii ja siihen on kyllästyny
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jun 6 2012 02:01am
Quote (OjjiLol @ 6 Jun 2012 09:36)
pystyy upgradee http://eu.battle.net/en/ , pelihän on helvetin tylsä.. 20 tuntii ja siihen on kyllästyny


tjoo hommasin sen ny kuitenki sit.... :) saa nähä kauan jaksaa :D
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Jun 6 2012 02:26am
Paska peli vaik on yli 100h pelattu.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 6 2012 03:01am
Jos vertaat moneen muuhun peliin niin kyllä d3 antaa aika kovan vastineen rahoille.
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 6 2012 03:31am
Quote (Sape @ Jun 6 2012 08:59am)
mjooh. tuli koitettua tota started editionia mut emt, ei vaikuttanu ihmeelliseltä.... tosin sit ku pääsee eteenpäin ni kai se pelaaminen muuttuu vähä perkeleesti


kokeilin ite betaa ja vannoin etten tuu ostaa sitä peliä, noh 2vk julkasun jälkee piti käyä ostaa ja sanotaan että kannatti :)
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll