Quote (Sape @ Jun 6 2012 08:59am)
mjooh. tuli koitettua tota started editionia mut emt, ei vaikuttanu ihmeelliseltä.... tosin sit ku pääsee eteenpäin ni kai se pelaaminen muuttuu vähä perkeleesti
kokeilin ite betaa ja vannoin etten tuu ostaa sitä peliä, noh 2vk julkasun jälkee piti käyä ostaa ja sanotaan että kannatti
