Quote (Mikk0 @ Jun 6 2012 06:04pm)
sama täällä.. mut kyl se muuttuu ajan kanssa. sillon ku avasin ni mulla näky ihan joka ikinen kanava telkkarista mut sit ne hävis. oletan et näin käy myös tämän kanssa mut vaan toisinpäin.
laskukin tuli tänään ja siinäkin se on jo poissa
edit: miks ihmeessä soitit asiakaspalveluun? sit sinne soitetaan jos on irtisanuttu ja näkyy myös laskussa. ei muuten..
Ihmettelin vaan olinko muistanu sanoo irti. Ja enhän mää nyt niille sanonu, että kanavat näkyy, vaikkakaan niitä aspan tyyppejä ei varmastikkaan kiinnosta kuinka monta kanavaa mulla näkyy ja mitä niistä maksan..