d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Alko Hc > Je
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 05:53am
Myyn atm geariani ahssa ja samalla levutan mun barbaari rumaalehmää :lol:

joten mitä softit 8DDD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 5 2012 05:55am
Onneksi olkoon :)

Toivottavasti viihdyt hcssa
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 06:11am
Quote (PMS @ 5 Jun 2012 11:55)
Onneksi olkoon :)

Toivottavasti viihdyt hcssa


Ois tarkotus juu ^_^
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 5 2012 06:14am
Quote (wani @ 5 Jun 2012 12:11)
Ois tarkotus juu  ^_^


toivon mukaan pääset tavoitteeseesi ja pelaaminen on hauskaa :)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 06:14am
Quote (PMS @ 5 Jun 2012 12:14)
toivon mukaan pääset tavoitteeseesi ja pelaaminen on hauskaa :)


nimenomaa, softissa ei oikee innosta kun kohta pärjäät oikeella rahalla :p siis _jos_ ostaisi kultaa softissa, hcssa ei oo ees mahdollista niin ei oo taso eroja pelaajien välillä sillee :p paitsi mitä nyt jos alkais fg:Tä tuhlaamaan mutta epäilen.

This post was edited by wani on Jun 5 2012 06:15am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 5 2012 06:17am
Quote (wani @ 5 Jun 2012 12:14)
nimenomaa, softissa ei oikee innosta kun kohta pärjäät oikeella rahalla :p siis _jos_ ostaisi kultaa softissa, hcssa ei oo ees mahdollista niin ei oo taso eroja pelaajien välillä sillee :p paitsi mitä nyt jos alkais fg:Tä tuhlaamaan mutta epäilen.


keskityt nyt keräämään sitä fgtä ja sitten kuukaude kahde pääst ostat mega hyvät itemit tai donaat fgtä ihmisille tai jspeelle ja saat mahti tähdet :)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 06:23am
Quote (PMS @ 5 Jun 2012 12:17)
keskityt nyt keräämään sitä fgtä ja sitten kuukaude kahde pääst ostat mega hyvät itemit tai donaat fgtä ihmisille tai jspeelle ja saat mahti tähdet :)


Luultavasti lahjotankin :P, mutta siirrän farmini HC nytten :P jaksa enää softia, oli hyvä farmi taktiikka mut ei vaan jaksanu enään... HC:llakin tekee hyvät FG:t
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 5 2012 06:32am
Quote (wani @ 5 Jun 2012 12:23)
Luultavasti lahjotankin :P, mutta siirrän farmini HC nytten :P jaksa enää softia, oli hyvä farmi taktiikka mut ei vaan jaksanu enään... HC:llakin tekee hyvät FG:t


noh jos toiset 30k vetäisisit niin olis aika mahtista :P
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 06:35am
Quote (PMS @ 5 Jun 2012 12:32)
noh jos toiset 30k vetäisisit niin olis aika mahtista :P


Kullan arvo tippunu pelissä puoleen perjantain-maanantain aikana... eli ois todella hidasta, ei jaksa... x)
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jun 5 2012 07:37am
Sain 53 lv monk hc, vitun fallen räjähti ja 1hit 20k hp @50% damage redu.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll