Quote (MaSuuuuh @ 3 Jun 2012 20:03)
tulee tollane sininen ruutu ja joku error ilmotus ja sit sammuu
tietääkö joku jonkinlaista elvytyskeinoa
known as bluescreen, eli luultavasti ylikuumenee, putsaa kone.
tai jos oot viimeaikoina kellotellu nii palauta kellot
This post was edited by wani on Jun 3 2012 02:06pm