d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > E3
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 2 2012 09:11am
joku pelle meni sulkee topicin,

esimakuu

youtube ei suostu toimii

This post was edited by OjjiLol on Jun 2 2012 09:13am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 2 2012 09:14am
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=475699 tietoo ja aikatauluu, tosta näkyy koska streamit pitäs alata
Member
Posts: 27,431
Joined: Oct 23 2008
Gold: 27,683.00
Jun 2 2012 09:31am
GTA V
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 3 2012 04:07pm
Nätin näkönen kuva
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 3 2012 04:08pm
huomenna pitäs streamit alkaa, microsoftin tilaisuus ekana 19:30

siinähän ne näkyyki helsinki sarakkeen kohdalla
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 3 2012 04:08pm
Quote (Finnish @ 3 Jun 2012 22:07)
Nätin näkönen kuva


MIKSI NOSTAT PASKAA YLÖS :fume:
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 3 2012 04:10pm
Quote (wani @ 4 Jun 2012 01:08)
MIKSI NOSTAT PASKAA YLÖS  :fume:


ai? sori

no sama sit täs kysyy:
oisko kellää annihilusta hc ladderissa?
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 3 2012 05:02pm
Quote (Finnish @ Jun 4 2012 12:10am)
ai? sori

no sama sit täs kysyy:
oisko kellää annihilusta hc ladderissa?


Maksaa varmaan 3fg..
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 3 2012 05:06pm
Quote (arvonpenaali @ 3 Jun 2012 23:02)
Maksaa varmaan 3fg..


saisin aika monta annihilusta :bouncy:
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 3 2012 05:08pm
Quote (wani @ Jun 4 2012 01:06am)
saisin aika monta annihilusta  :bouncy:


Mäkin saisin muutaman :santa:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll