d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mistä Näitä Senttejä Oikein Tulee
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 31 2012 04:26pm
B)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 31 2012 04:40pm
Quote (arvonpenaali @ 31 May 2012 22:26)
B)


köyhä
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 31 2012 04:47pm
Quote (wani @ Jun 1 2012 12:40am)
köyhä


:fume:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 31 2012 08:08pm
Quote (wani @ 31 May 2012 22:40)
köyhä


ohhoh on pojalla komiat fgt :P PRKL kandee takoo sitä ny tosipaljon ja sitte saada df access ja ostaa RL itemeit
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 02:17am
Quote (arvonpenaali @ Jun 1 2012 01:47am)
:fume:


:D
gj mistäs oot repiny tommoset Fgs? :D oma personal enkka oli siin 6k aikaa mut jos möis kaikki items ni menis 15+k :)
mikä se df acces oli ? ja minkälaista kamaa myynnis , ettei mitään paskaa vai laidasta laitaan ?

This post was edited by BatGirl on Jun 3 2012 02:17am
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Jun 3 2012 03:15am
Quote (BatGirl @ 3 Jun 2012 10:17)
:D
gj mistäs oot repiny tommoset Fgs? :D oma personal enkka oli siin 6k aikaa mut jos möis kaikki items ni menis 15+k :)
mikä se df acces oli ? ja minkälaista kamaa myynnis , ettei mitään paskaa vai laidasta laitaan ?


ram tikkuja, moottoripyörä oli joskus (ei tainnut mennä läpi?) ja kaikkea siltä väliltä
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 03:24am
Quote (EETUX_PRO @ Jun 3 2012 12:15pm)
ram tikkuja, moottoripyörä oli joskus (ei tainnut mennä läpi?) ja kaikkea siltä väliltä


heh :D sounds naice :)
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jun 3 2012 03:58am
sain monta rahaa lahjaks
parempi ku pikselit B)

/e:

Quote (EETUX_PRO @ 3 Jun 2012 11:15)
ram tikkuja, moottoripyörä oli joskus (ei tainnut mennä läpi?) ja kaikkea siltä väliltä


df kautta on vissiin ostettu autoki mikäli oikein muistan
tosin siit maksettiin foorumijuustoina vaan kolmasosa

This post was edited by Paroni on Jun 3 2012 03:59am
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 05:12am
Quote (Paroni @ Jun 3 2012 12:58pm)
sain monta rahaa lahjaks
parempi ku pikselit  B)

/e:



df kautta on vissiin ostettu autoki mikäli oikein muistan
tosin siit maksettiin foorumijuustoina vaan kolmasosa



haha :D mikä auto oli kysees? joku romu vai ihan hieno :D
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 3 2012 06:07am
Quote (Paroni @ Jun 3 2012 12:58pm)
sain monta rahaa lahjaks
parempi ku pikselit  B)

/e:



df kautta on vissiin ostettu autoki mikäli oikein muistan
tosin siit maksettiin foorumijuustoina vaan kolmasosa


Olikohan venekin kerran myynissä
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll