d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kertokaapa
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
May 30 2012 03:50pm
Onko fgn arvo laskenut vuoteen 2010 nähden?
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 30 2012 03:55pm
hahahah mulla on enemmän fg kun sulla

B)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 03:55pm
Quote (Tyrafel @ 30 May 2012 21:50)
Onko fgn arvo laskenut vuoteen 2010 nähden?


odota vuosi niin näet, 14 päivä alat jo huomaan eroa..:)
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
May 30 2012 03:58pm
Quote (wani @ May 30 2012 11:55pm)
odota vuosi niin näet, 14 päivä alat jo huomaan eroa..:)


Jep, meinaan vaan että kyllähän tän huomaa että porukka säästänyt D3 varten, mutta ilmeisesti on kuitenkin jotenkin järkevää muuttaa omat ingame goldit foorumikullaksi koska kun RMAH launchataan niin kullan arvo romahtaa?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 04:00pm
Quote (Tyrafel @ 30 May 2012 21:58)
Jep, meinaan vaan että kyllähän tän huomaa että porukka säästänyt D3 varten, mutta ilmeisesti on kuitenkin jotenkin järkevää muuttaa omat ingame goldit foorumikullaksi koska kun RMAH launchataan niin kullan arvo romahtaa?


tämä.
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
May 30 2012 04:02pm
Quote (wani @ May 31 2012 12:00am)
tämä.


Jees. Ja saapahan näillä äfgeillä ainakin hyvän D2 gearin jos ei muuta keksi 8D
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 04:02pm
Ja muistan kun alussa maksettiin 500 fg per 100k, nytten hyvä kun saa 180 fg per 100k..
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 30 2012 04:02pm
Njagen pitää nostaa fg:n hintaa jotta noin ei tapahtuis B)
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 30 2012 04:04pm
Quote (wani @ May 31 2012 12:02am)
Ja muistan kun alussa maksettiin 500 fg per 100k, nytten hyvä kun saa 180 fg per 100k..


Ei muute saa enää ees 180fg, päivällä sai :mad:
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 30 2012 04:04pm
Quote (arvonpenaali @ 31 May 2012 01:02)
Njagen pitää nostaa fg:n hintaa jotta noin ei tapahtuis B)


miten sitä fg voi ostaa? maksaako se paljon?
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll