d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ... Yhtään Täysjärkisiä Seassa?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 29 2012 01:42pm
Onko täällä KETÄÄN minun lisäksi, joka EI pelaa Diablo III , EIKÄ ole suunnitteilla hankkia kyseistä peliä?
Olenko ainoa?
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
May 29 2012 01:43pm
:thumbsup:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 29 2012 01:43pm
aika 50/50 tais jakautua
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 29 2012 01:46pm
mä en vielä tiiä ostanko syksyl vai en kun alkaa kesän loppuminen masentaa.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 29 2012 01:55pm
mie mie!
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 29 2012 02:37pm
Quote (rumpali @ May 29 2012 09:55pm)
mie mie!


d2 for evaaah!
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 29 2012 02:39pm
oikeestaan mikään peli ei oikein jaksa kiinnostaa atm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 29 2012 02:39pm
Quote (Affii @ May 29 2012 11:37pm)
d2 for evaaah!


joo tänää koitin!!

rippasin 6lvl undergroundiin :(
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 29 2012 02:41pm
Quote (rumpali @ May 29 2012 10:39pm)
joo tänää koitin!!

rippasin 6lvl undergroundiin :(


pitäs druippa levauttaa ja sit pieksää polakkei bloodii takas B)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 29 2012 02:42pm
Quote (Affii @ May 29 2012 11:41pm)
pitäs druippa levauttaa ja sit pieksää polakkei bloodii takas B)


kuulostaa suunnitelmalta! :D
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll