d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Ja Ylppärit > Onnekas Päivä Tänään
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
May 29 2012 11:41am
tänään sain kuulla et olinki päässy ylioppilaaks vaikka alustavasti pitkä matikka ei menny läpi ja lakki jäis saamatta

tänään oli myös palkkapäivä joten rahaa oli ostaa fyysinen kopio diablo kolmosesta, jota ei eilen jumbon gamestopissa ollut mutta tänään se siellä odotteli ostajaansa (d3 piti tulla vasta loppuviikosta hyllyyn)!
D3 latautuu ja kauhee härdelli ku pitäs juhlat järkkää lauantaina :D näin tänään
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 11:42am
ONNEA ONNEA
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 29 2012 12:37pm
Onnea, turha paperi se silti on :P
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 29 2012 12:48pm
onnea vaan, etkös tiennyt kompensaatiopojoista? : p
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 29 2012 01:12pm
nice :thumbsup:
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 29 2012 01:47pm
tuliko i+ i i- vai i--?

onnee kuiteski, en oo ihan varma miks lähit riskeeraa pitkää matikkaa kun se ei menny läpi, nyt et voi sanoo et oot kirjottanu matikkaan ollenkaan :P
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
May 29 2012 02:32pm
Quote (CeePee @ May 29 2012 09:37pm)
Onnea, turha paperi se silti on :P


turha paperi?
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
May 29 2012 03:01pm
Quote (Paroni @ 29 May 2012 19:41)
tänään sain kuulla et olinki päässy ylioppilaaks vaikka alustavasti pitkä matikka ei menny läpi ja lakki jäis saamatta



Ongelmia jatkossa hakuprosessien kanssa, onnea tarviit.

Quote (Artus @ 29 May 2012 21:47)
tuliko i+ i i- vai i--?



Se on i+, i, i- tai i=

Quote (Ocen @ 29 May 2012 22:32)
turha paperi?


Kyllä. Ylioppilas ei ole mitään ennen jatko-opintoja.



Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 29 2012 03:11pm
Quote (Exoduster @ 30 May 2012 00:01)
Ongelmia jatkossa hakuprosessien kanssa, onnea tarviit.



Se on i+, i, i- tai i=



Kyllä. Ylioppilas ei ole mitään ennen jatko-opintoja.


Ikävä kyllä jatko-opintoihin pääsyssä tuo läpyskä on turhan isossa roolissa.
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
May 30 2012 01:30am
Quote (Matroskin @ 29 May 2012 23:11)
Ikävä kyllä jatko-opintoihin pääsyssä tuo läpyskä on turhan isossa roolissa.


Tietenkin, koska se on edellytys että pystyy edes hakemaan.

Se että pääseekö sisään on eri asia. Siksi arvosanat vaikuttavat. Tämäkin tietenkin riippuu mihin hakee.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll