Quote (Paroni @ 29 May 2012 19:41)
tänään sain kuulla et olinki päässy ylioppilaaks vaikka alustavasti pitkä matikka ei menny läpi ja lakki jäis saamatta
Ongelmia jatkossa hakuprosessien kanssa, onnea tarviit.
Quote (Artus @ 29 May 2012 21:47)
tuliko i+ i i- vai i--?
Se on i+, i, i- tai i=
Quote (Ocen @ 29 May 2012 22:32)
turha paperi?
Kyllä. Ylioppilas ei ole mitään ennen jatko-opintoja.