d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nouseva Stara > <69
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
May 29 2012 05:56am
VITUN ASIALLISTA




This post was edited by OpO on May 29 2012 06:00am
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 05:57am
mä oon noussut stara joita kaikkien pitää ylistää :rolleyes:
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
May 29 2012 05:57am
Quote (Iceheart @ May 29 2012 02:57pm)
mä oon noussut stara joita kaikkien pitää ylistää  :rolleyes:


TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 29 2012 05:57am
siel on tuo topic per youtube
ja et vaan osaa laittaa sitä linkkiä

This post was edited by Rzi on May 29 2012 05:57am
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
May 29 2012 05:58am
Quote (Rzi @ May 29 2012 02:57pm)
siel on tuo topic per youtube
ja et vaan osaa laittaa sitä linkkiä


TÄÄ ANSAITSEE OMAN TOPICIN.


OSAAN.

This post was edited by OpO on May 29 2012 05:58am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 29 2012 06:00am
Quote (OpO @ 29 May 2012 14:58)
TÄÄ ANSAITSEE OMAN TOPICIN.


OSAAN.


et näköjään osaa
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
May 29 2012 06:04am
Quote (Rzi @ May 29 2012 03:00pm)
et näköjään osaa


SIELLÄ SE VIDEO PAISTELEE
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 29 2012 06:07am
Quote (OpO @ 29 May 2012 15:04)
SIELLÄ SE VIDEO PAISTELEE


OHO OHO OpO
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 29 2012 06:20am
aha aha oho oho!!

meen heti atm:lle soittaa tätä täysii!
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 06:24am
"en ole valehtelija mutta säästälen vaan totuutta"


e: tämä on surullista.

This post was edited by Iceheart on May 29 2012 06:53am
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll