Quote (Iceheart @ May 28 2012 09:29pm)
semmonen softisuodatus systeemi, HC:ssa näin ei tapahdu.
Sanoo kaveri jolla korkein hc hahmo on level 8 (tarkistin just profiilistas sen)
Jaahas oot näköjää ripannu sillä ku ei näy hahmoo ollenkaa
This post was edited by arvonpenaali on May 28 2012 01:31pm