d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Softit
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 24 2012 02:52pm
myy auction housessa 50k ja ylöspäin arvosia kamoja vs 5k :rofl:

ilmasta rahaa B)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 24 2012 02:53pm
no ei mikään ylläri
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 24 2012 03:19pm
Softit on parhaita :hail:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 24 2012 03:25pm
löysät nörtit keplottelee ah, kun armottomat kovikset tappaa demoneita
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 24 2012 03:26pm
Quote (BebebBurns @ May 24 2012 11:25pm)
löysät nörtit keplottelee ah, kun armottomat kovikset tappaa demoneita


Eiku tää on jännää ostaa kamaa vs 5-20k ja myydä huomattavalla voitolla :D

Se ragen määrä kun joku vie hyvän itemin nenän edestä :mad:

This post was edited by arvonpenaali on May 24 2012 03:28pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 24 2012 03:32pm
Quote (arvonpenaali @ May 24 2012 11:26pm)
Eiku tää on jännää ostaa kamaa vs 5-20k ja myydä huomattavalla voitolla :D

Se ragen määrä kun joku vie hyvän itemin nenän edestä :mad:


varmasti on joo, mutta eikö käy koskaan kyllästyttämään toi softiksikutsumisläppä :)
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 24 2012 03:36pm
Quote (BebebBurns @ May 24 2012 11:32pm)
varmasti on joo, mutta eikö käy koskaan kyllästyttämään toi softiksikutsumisläppä :)


mad softi is mad softi B)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 24 2012 03:46pm
Quote (arvonpenaali @ May 24 2012 11:36pm)
mad softi is mad softi B)


ilmaveivi ja kohusalarakas
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 24 2012 04:23pm
Quote (BebebBurns @ May 24 2012 11:46pm)
ilmaveivi ja kohusalarakas


Kultamikke ja blondi

Voin myydä sulle sen artikkelin digitaalisessa muodossa vs fg B)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 24 2012 04:27pm
Quote (arvonpenaali @ 25 May 2012 01:23)
Kultamikke ja blondi

Voin myydä sulle sen artikkelin digitaalisessa muodossa vs fg B)


seppo se oikein veistelee
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll