Quote (kukko @ May 20 2012 12:54pm)
En ole pariin päivään aktiivisesti pelannu, hahmo jäi Act 2 nm lvl 42 wizard just ennen vikaa bossia.
Tylsä, ehkä hieman masentava peli. Gear huntti tuntuu turhalta 60, koska AH:sta voi napata kaiken itselleen pienemmällä vaivalla jos oikein haluttaa.
Jotenkin tylsähkö peli, D2 jakso takoa julkaisusta asti, mut tätä ei jaksa edes vetää 60 asti.
Ei siis kannata ostaa AHsta