d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Vaan Jaksa D3
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 20 2012 04:54am
En ole pariin päivään aktiivisesti pelannu, hahmo jäi Act 2 nm lvl 42 wizard just ennen vikaa bossia.

Tylsä, ehkä hieman masentava peli. Gear huntti tuntuu turhalta 60, koska AH:sta voi napata kaiken itselleen pienemmällä vaivalla jos oikein haluttaa.

Jotenkin tylsähkö peli, D2 jakso takoa julkaisusta asti, mut tätä ei jaksa edes vetää 60 asti.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 20 2012 04:59am
Quote (kukko @ May 20 2012 12:54pm)
En ole pariin päivään aktiivisesti pelannu, hahmo jäi Act 2 nm lvl 42 wizard just ennen vikaa bossia.

Tylsä, ehkä hieman masentava peli. Gear huntti tuntuu turhalta 60, koska AH:sta voi napata kaiken itselleen pienemmällä vaivalla jos oikein haluttaa.

Jotenkin tylsähkö peli, D2 jakso takoa julkaisusta asti, mut tätä ei jaksa edes vetää 60 asti.


Ei siis kannata ostaa AHsta
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 20 2012 05:04am
edes otto ei jaksanu pelata normia enempää :D kui paljo se kertoo pelistä jotain...
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 20 2012 05:05am
millonkas toi AH alkaa toimii sitte taaloilla?
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 20 2012 05:05am
Quote (Rocko @ 20 May 2012 14:04)
edes otto ei jaksanu pelata normia enempää :D kui paljo se kertoo pelistä jotain...


Jaa onko otto joku hc diablo 3 fani?
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 20 2012 05:09am
Quote (Rocko @ May 20 2012 01:04pm)
edes otto ei jaksanu pelata normia enempää :D kui paljo se kertoo pelistä jotain...



otto ei pärjännyt edes d2 lvl99 asti ku tuli noutaja 8D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 20 2012 05:15am
Quote (Pinkku @ May 20 2012 01:05pm)
millonkas toi AH alkaa toimii sitte taaloilla?


24pv kai
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 20 2012 05:16am
Quote (Pinkku @ 20 May 2012 14:09)
otto ei pärjännyt edes d2 lvl99 asti ku tuli noutaja 8D


kyllä se sut legitisti pieksi joka kerta, niinku mäkin ja oikeestaan KAIKKI fin hc pelurit :D turha tullu uliseen poju.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 20 2012 05:18am
hauskinta tää on tosiaan infernossa vaikka dunkkuun tulee pahasti. pahempien porukkalaumojen listimisestä tulee 30min mf/gold buffi, joka stackkaantyy x 5.
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 20 2012 05:27am
Quote (BebebBurns @ 20 May 2012 14:15)
24pv kai


Siirsivät sen 31.5.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll