d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Slovakia > :)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 19 2012 11:48am
Ja Slovakia finaaliin!!

Aivan mahtavaa!

Loistavat yksilösuoritukset maaleissa ja 2 erää viidellä puolustajalla!

Onnittelut Slovakialle!!!!

Eli torspot jotka ei tiedä:

Finaal Venäjä - Slovakia

Pronssi Suomi - Tsekki
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 19 2012 12:12pm
KINOSTI
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 19 2012 12:30pm
helvetin torspot
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 19 2012 12:32pm
ei näyttäny chara menevän vaihtoon ollenkaan viimesel 10 minsal. :p

hieno matsi. ite oon ilone slovakkien puolesta.
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 19 2012 01:45pm
Quote (KUF @ May 19 2012 06:12pm)
KINOSTI


haista sinä häpeällinen nyyppä kukkanen, joka spämmii capsi päällä pelifoorumeilla ja on kovis 8)
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
May 20 2012 01:01am
Quote (TheJoona @ May 19 2012 09:45pm)
haista sinä häpeällinen nyyppä kukkanen, joka spämmii capsi päällä pelifoorumeilla ja on kovis 8)


Eli vähän niinku sää? Mutta vaan CAPSILLA :)?
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
May 20 2012 02:32am
vitun malkin .. suomi - venäjä pelis 3 maalii perkele :D siin huomaa kyl vähä sitä eroa nhl ja khl + muista liigoista.. on ne nhl pelaajat niin paljon parempia.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 20 2012 09:51am
slovakit voittoon ja massit mulle.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 20 2012 12:47pm
Quote (Rocko @ 20 May 2012 18:51)
slovakit voittoon ja massit mulle.


taitaa jäädä kaljamassit tulematta
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
May 20 2012 01:04pm
Quote (Rzi @ 20 May 2012 19:47)
taitaa jäädä kaljamassit tulematta


Jää.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll