d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi - Venäjä > Ja Ilmaveivi!
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 18 2012 05:31pm
NORMISETTI!

Suojakänni on hankittu. Kohta nuq ja sit suoraa huutoa koko huominen. Pronssipeli ei tule tähän koko vitun topikiin mukaan muutakuin siinä ,että sitä ei tule!

DE GLIDER IN! IN MAAAAAAAAAAAAAL!!! Kaikki viime päivät build uppia henk. koht. tähän hetkeen. SE VENÄJÄ KAATUU TAAS!!!!!!





Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
May 19 2012 01:54am
toivottavasti suomi pelaa nyt ees yhen hyvän ja ehjän 60 min ja tekee sen vielä tänään!
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 19 2012 01:56am
kyl huuto käy taas ko suomi tekee maaleja
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 19 2012 01:57am
Turpaan tulee satanolla.
Mut helmk mennä kattomaan se tohon tuttavan synttäreille, ovat vuokranneet videotykin
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 19 2012 02:09am
Ta och vinn hela skiten nu!

Make sure to nail Emelin hard while you're at it.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
May 19 2012 02:49am
ite olin clubikatsomossa sitä usa suomi matsii ja voin kertoo sitä metelin määrää
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 19 2012 03:18am
apinaan kattelee ja kannustaa!
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 19 2012 03:31am
kohta kauppaan hakeew mässyy ja lisää bissee. sit huutoa koko ilta saatana!
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
May 19 2012 04:08am
Quote (Rocko @ May 19 2012 09:31am)
kohta kauppaan hakeew mässyy ja lisää bissee. sit huutoa koko ilta saatana!


^.^ sama, toki eväät on jo B)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 19 2012 04:11am
veikkaan et pataan tulee niin että ropisee.

3-1 häviö. koska suomi pelaan paremmin ku yleensä.
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll