Quote (Pomppeli @ May 17 2012 10:35pm)
täytyy sanoa, että alkuinnostuksen jälkeen on kyl laantunu, 35 levuseks vedin ja nyt ei jaksa edes pelata, ihme touhua ...
leveli enemmän sulla
Quote (HardyTarget @ May 17 2012 10:40pm)
Kyllähän tuo vituttaa kun koko ajan random disconnect.
Kaikki muu toimii, peleihin pääsee yms.
kellä toimii ja kellä ei. Jumalauta rahanahneet paskat olis voinu lykätä tota julkasua ja tehä
toimivan pelin. sit vasta alkaa ajatteleen sitä rahaa