☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Lvl 30 Rikki
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 781
Replies: 21
Track Topic
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#1
May 15 2012 03:24am
meidän porukalla mites muut
e ja muute nyt ollaa diabloo tappamas XD
This post was edited by Iceheart on May 15 2012 03:25am
arvonpenaali
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold
:
Locked
#2
May 15 2012 03:26am
ketään ei kiinnosta softi
e ja muute köyrin äske muijaani XD
This post was edited by arvonpenaali on May 15 2012 03:26am
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#3
May 15 2012 03:53am
Quote (arvonpenaali @ May 15 2012 09:26am)
ketään ei kiinnosta softi
e ja muute köyrin äske muijaani XD
Mä epäilen että sul on muijja, tai jos on nii erittäin ruma kun tuot ees asian tollain esille XD
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#4
May 15 2012 04:11am
oma burbaarini dingas just lvl17
pelaan yksin >:
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#5
May 15 2012 04:13am
oma tsara ei paljo ehdi dingailla... ladannu jonku 85%. Nyt kone kii ja kaverille tsillaa, ehk illal / yöl sit vähä bolo
Souprat
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold
:
50.00
#6
May 15 2012 05:27am
lvl 14 softi wdocci on muuten vitun tylsä, 11 lvl hc barbi menos
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#7
May 15 2012 10:14am
Quote (Souprat @ 15 May 2012 14:27)
lvl 14 softi wdocci on muuten vitun tylsä, 11 lvl hc barbi menos
burbar on imo ainakin iha vitun hieno
lvl 25 vissiinkin jo
E: olen softi xDD
This post was edited by kyny91 on May 15 2012 10:14am
Brutus1
Member
Posts: 5,093
Joined: Sep 7 2006
Gold
:
14.00
#8
May 15 2012 11:05am
barbu 20 wizard 15 ihan hieno on barbu joo harmi vaan että pelaamaan ei nyt pääse kun servesit aivan tukossa kaikki rynnän sisään kun töistä yms päässeet
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#9
May 15 2012 11:10am
38 lv DH, vois nyt vielä 40 lvksi vetäistä jos tuonne enää pääsisi.
kukko
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold
:
565.52
#10
May 15 2012 11:38am
gz, ite vasta lvl 10 ja discas pelistä just ku tapoin Skeleton Kingin. En ehtiny napata ees lootteja mukaan saatana
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact