d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lvl 30 Rikki
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 15 2012 03:24am
meidän porukalla mites muut

e ja muute nyt ollaa diabloo tappamas XD

This post was edited by Iceheart on May 15 2012 03:25am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 03:26am
ketään ei kiinnosta softi

e ja muute köyrin äske muijaani XD

This post was edited by arvonpenaali on May 15 2012 03:26am
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 15 2012 03:53am
Quote (arvonpenaali @ May 15 2012 09:26am)
ketään ei kiinnosta softi

e ja muute köyrin äske muijaani XD


Mä epäilen että sul on muijja, tai jos on nii erittäin ruma kun tuot ees asian tollain esille XD
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 15 2012 04:11am
oma burbaarini dingas just lvl17 :D
pelaan yksin >:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 04:13am
oma tsara ei paljo ehdi dingailla... ladannu jonku 85%. Nyt kone kii ja kaverille tsillaa, ehk illal / yöl sit vähä bolo
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
May 15 2012 05:27am
lvl 14 softi wdocci on muuten vitun tylsä, 11 lvl hc barbi menos
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 15 2012 10:14am
Quote (Souprat @ 15 May 2012 14:27)
lvl 14 softi wdocci on muuten vitun tylsä, 11 lvl hc barbi menos


burbar on imo ainakin iha vitun hieno :D

lvl 25 vissiinkin jo

E: olen softi xDD

This post was edited by kyny91 on May 15 2012 10:14am
Member
Posts: 5,093
Joined: Sep 7 2006
Gold: 14.00
May 15 2012 11:05am
barbu 20 wizard 15 ihan hieno on barbu joo harmi vaan että pelaamaan ei nyt pääse kun servesit aivan tukossa kaikki rynnän sisään kun töistä yms päässeet :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 15 2012 11:10am
38 lv DH, vois nyt vielä 40 lvksi vetäistä jos tuonne enää pääsisi.
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 15 2012 11:38am
gz, ite vasta lvl 10 ja discas pelistä just ku tapoin Skeleton Kingin. En ehtiny napata ees lootteja mukaan saatana :D
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll