d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Vittu Oo Totta...
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
May 14 2012 08:37am
Cdon.com on paska.

Sano viime ke et d3 on postitettu, tulee pe tai ma. Nyt on ma ja ei oo tullu -.-
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 14 2012 08:40am
09-05-2012 Ei toimitettu >________________>
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 08:42am
hajotkaa 8DD

This post was edited by Iceheart on May 14 2012 08:42am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 08:46am
sen verran paranoidi olin, että ennakkovarasin sitten gamestopista ja sieltä hakemaan tänään. muuten olisin plitsun sivuilta ostellut, mutta onhan se nyt käsittämätöntä maksaa digitaalisesta enemmän euroja.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 08:50am
Quote (BebebBurns @ 14 May 2012 17:46)
sen verran paranoidi olin, että ennakkovarasin sitten gamestopista ja sieltä hakemaan tänään. muuten olisin plitsun sivuilta ostellut,mutta onhan se nyt käsittämätöntä maksaa digitaalisesta enemmän euroja.


on. ja diablot pitää olla boksissa. ettekä voi tosissanne odottaa että kaikki tule aina ajallaan

This post was edited by Rzi on May 14 2012 08:51am
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
May 14 2012 08:54am
Quote (Ugheli @ May 14 2012 04:37pm)
Cdon.com on paska.

Sano viime ke et d3 on postitettu, tulee pe tai ma. Nyt on ma ja ei oo tullu -.-


Tulee huomen, tai ylihuomen viimeistää, ellei jokin kuse ja pahasti. Mut jos ostit sen 0% ALV:il, ni voit käyttää ne ylimääräset rahat vaikka siihe et meet nauttimaan auringosta terassille kaljan yms kera.
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
May 14 2012 08:59am
Quote (malbaz @ 14 May 2012 17:54)
Tulee huomen, tai ylihuomen viimeistää, ellei jokin kuse ja pahasti. Mut jos ostit sen 0% ALV:il, ni voit käyttää ne ylimääräset rahat vaikka siihe et meet nauttimaan auringosta terassille kaljan yms kera.


Tai sit meen terdelle muute vaan nauttii kosk en joutunut maksamaan itse (velkoihin liittyvää "korkoa"). Kai sitä vois sitte käyä viel pk pari botit @d2 :D

Harmittaa silti vähän kun sanoivat että tulee aikasemmin, aina sanotaan liian hyviä asioita ollakseen totta!
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
May 14 2012 09:17am
haha ei mitään digitaalisia, ja ite pitää oottaa aamuun sillä kylässäni ei järjestetä yömyyntiä :(((
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 14 2012 09:21am
yllätyitkö kun vuoden odotetuin peli myöhästyy muutaman pv?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 14 2012 09:21am
EI SE O PASKA PAIKKA....MITE SE MUKA VOIDAA TOIMITTAA KO EI O VIEL ILMESTYNYTKÄÄ
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll