Quote (malbaz @ 14 May 2012 17:54)
Tulee huomen, tai ylihuomen viimeistää, ellei jokin kuse ja pahasti. Mut jos ostit sen 0% ALV:il, ni voit käyttää ne ylimääräset rahat vaikka siihe et meet nauttimaan auringosta terassille kaljan yms kera.
Tai sit meen terdelle muute vaan nauttii kosk en joutunut maksamaan itse (velkoihin liittyvää "korkoa"). Kai sitä vois sitte käyä viel pk pari botit @d2

Harmittaa silti vähän kun sanoivat että tulee aikasemmin, aina sanotaan liian hyviä asioita ollakseen totta!