Quote (Iceheart @ May 14 2012 12:56pm)
Nii, no vehanen sais olla kyl maalilla, en tajua miten se jätettii sinne kanada matsin jälkee.
Lethonen pelaa hyvin, Suomen pakit on säälittävää paskaa.... Perus suomalaiset alkaa heti vihaamaan maalivahtia kun se ei oo puoli_jumala ja saa jokasta kiekkoo kiinni kun se jätetään yksin maalille... USA:lle ansaittu voitto ja saa olla aika vitun idiootti jos oikeesti odottaa voittoa USAa, Kanadaa, Ruotsia, Venäjää tai Tsekki vastaan näillä pakeillai ^^... Melkeen yhtä karsee jääkiekkokulttuuri ku Philadelphiassa :3