d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi - Kazakstan
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 06:35am
jep, veikkaan et järvinen tekee 0+2 syöttöpisteet kazakstanin pelaajille ja mikael granlund pyörittää ilmaveivit vahingossa omaanmaalii, mutta tästä huolimatta suomi pelaa tasapelin!
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 14 2012 06:40am
Thanks 4 Information.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 06:42am
Quote (xFK @ May 14 2012 12:40pm)
Thanks 4 Information.


Onko päivän postaukset nyt tehty, ole hyvä ja poistu
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 14 2012 06:47am
luulen et suomi häviää 3-1
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 06:56am
Quote (kyny91 @ May 14 2012 12:47pm)
luulen et suomi häviää 3-1


Nii, no vehanen sais olla kyl maalilla, en tajua miten se jätettii sinne kanada matsin jälkee.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 07:17am
Quote (Iceheart @ May 14 2012 12:56pm)
Nii, no vehanen sais olla kyl maalilla, en tajua miten se jätettii sinne kanada matsin jälkee.


Lethonen pelaa hyvin, Suomen pakit on säälittävää paskaa.... Perus suomalaiset alkaa heti vihaamaan maalivahtia kun se ei oo puoli_jumala ja saa jokasta kiekkoo kiinni kun se jätetään yksin maalille... USA:lle ansaittu voitto ja saa olla aika vitun idiootti jos oikeesti odottaa voittoa USAa, Kanadaa, Ruotsia, Venäjää tai Tsekki vastaan näillä pakeillai ^^... Melkeen yhtä karsee jääkiekkokulttuuri ku Philadelphiassa :3
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 14 2012 07:29am
monelta alkaa peli?
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 07:33am
Quote (EasyCoolWin @ May 14 2012 01:17pm)
Lethonen pelaa hyvin, Suomen pakit on säälittävää paskaa.... Perus suomalaiset alkaa heti vihaamaan maalivahtia kun se ei oo puoli_jumala ja saa jokasta kiekkoo kiinni kun se jätetään yksin maalille... USA:lle ansaittu voitto ja saa olla aika vitun idiootti jos oikeesti odottaa voittoa USAa, Kanadaa, Ruotsia, Venäjää tai Tsekki vastaan näillä pakeillai ^^... Melkeen yhtä karsee jääkiekkokulttuuri ku Philadelphiassa :3


Haluan silti nähdä vehastakin... :E

e : 20:15 alkaa peli EreKaiser:in kysymykseen.

This post was edited by Iceheart on May 14 2012 07:34am
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 14 2012 08:06am
Salmelalle 3:n ottelun pelikielto :hail:
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 08:16am
Quote (Wondrous @ May 14 2012 02:06pm)
Salmelalle 3:n ottelun pelikielto :hail:


se oli kyl aika törkee
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll