d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mite Menee
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 9 2012 10:36am
Ei oo parii vuotee tullu oltua tääl.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 9 2012 10:56am
nuthin, just chillin
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 9 2012 11:01am
Itekki olin 5 vuotta pois.

kuis nussii
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 9 2012 11:07am
Eipä täällä mitään sen ihmeellisempää, multit lisääntyny, vanhat konkarit kaikonnu ja jutut senkun pahenee päivä päivältä.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 9 2012 11:39am
Quote (BloodStream @ 9 May 2012 20:07)
Eipä täällä mitään sen ihmeellisempää, multit lisääntyny, vanhat konkarit kaikonnu ja jutut senkun pahenee päivä päivältä.


Matiasss?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 9 2012 11:40am
Quote (Matroskin @ May 9 2012 08:39pm)
Matiasss?


no homo.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 9 2012 11:53am
Quote (Matroskin @ 9 May 2012 19:39)
Matiasss?


Homo edelleen, teillä tietämättömillä.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 9 2012 11:57am
Duunii pitäs lähtee ._.

hyvät illan jatkot muille.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 9 2012 12:58pm
Tulin just skeittaamasta, pitäs laittaa ruokaa ja käydä suihkussa.. ei muuta.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 9 2012 01:24pm
käyt tääl pari kk välein sanomas ettet oo parii vuotee käyny :huh:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll