Quote (Iceheart @ 7 May 2012 17:00)
ottaisin vaihtoehdon 2, itelläki 120hz näyttö ja pelit ovat aivan tajuttoman smootteja, HZ on suhteessa frame per second, eli normi näytössä 75 / 85 hz, sit näissä uusimissa 120 hz.
e: itellä samsungin 120 hz näyttö ja helvetin tyytyväinen =P
et oo pystytahdistamattomasta vaihtoehdosta kuullu? eli vsync pois.
kannattaa pohtia pelaatko ees pelejä joissa on 3D mahdollisuus, ja jos pelaat, kuinka kauan
ei mitenkään jäätävän paljon niitä pelejä.