d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Minkä Seuraavista Näytöistä Ostaisi > Kysely :)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 7 2012 07:41am
Näyttö numero 1: Hinta 199€
http://www.jimms.fi/tuote/IPS236V-PN

Näyttö numero 2: Hinta 359€
http://www.jimms.fi/tuote/9H.L7PLB.QBE

Näyttö numero 3: Hinta 189€
http://www.jimms.fi/tuote/VE247H

Näyttö tulee siis kuvien muokkaamiseen (teinigalleria jkjk) sekä pelaamiseen. Pelaamisen kannalta BenQ näyttö houkuttais koukuttais mutta sit pitäs siihen ostaa vielä jotkut tälläset lasit http://www.verkkokauppa.com/fi/product/23832/dfkdk/NVIDIA-GeForce-3D-Vision-2-Stereo-Glasses-3D-lasit että vois pelailla 3D :) (Onko kenelläkään kokemusta 3D pelaamisesta ?)

€: Kun lisäät äänen kyseiselle näytölle niin mielellään perusteluita ja suosituksia kylkeen kommenttina. : )

This post was edited by Tricktrick on May 7 2012 07:45am
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 7 2012 08:00am
ottaisin vaihtoehdon 2, itelläki 120hz näyttö ja pelit ovat aivan tajuttoman smootteja, HZ on suhteessa frame per second, eli normi näytössä 75 / 85 hz, sit näissä uusimissa 120 hz.

e: itellä samsungin 120 hz näyttö ja helvetin tyytyväinen =P

This post was edited by Iceheart on May 7 2012 08:00am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 7 2012 08:11am
BenQ 24" XL2420T LED-monitori, 120Hz, 1920x1080
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 7 2012 08:29am
BenQ. ite suosin aina BenQ:n näyttöjä.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 7 2012 08:50am
Quote (Iceheart @ 7 May 2012 17:00)
ottaisin vaihtoehdon 2, itelläki 120hz näyttö ja pelit ovat aivan tajuttoman smootteja, HZ on suhteessa frame per second, eli normi näytössä 75 / 85 hz, sit näissä uusimissa 120 hz.

e: itellä samsungin 120 hz näyttö ja helvetin tyytyväinen =P


et oo pystytahdistamattomasta vaihtoehdosta kuullu? eli vsync pois.


kannattaa pohtia pelaatko ees pelejä joissa on 3D mahdollisuus, ja jos pelaat, kuinka kauan

ei mitenkään jäätävän paljon niitä pelejä.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 7 2012 08:52am
BenQ koska mulla samanlainen B) Ei mitään pahaa sanottavaa
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
May 7 2012 10:14am
Kuullut aika paljon hyvää tosta IPS jutusta. Katselukulmat ja värientoisto aika vitu jees.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 7 2012 02:39pm
Quote (Mutu @ 7 May 2012 19:14)
Kuullut aika paljon hyvää tosta IPS jutusta. Katselukulmat ja värientoisto aika vitu jees.


IPS ei automaattisesti tarkota hyvää näyttöä, on niissäkin aivan saatanasti eroa

välihuomiona vain
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 7 2012 03:16pm
Kannatan Asusta.
2ms vasteaika, full hd, 1920 x 1080, hinta.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 7 2012 03:58pm
Quote (Wondrous @ 8 May 2012 00:16)
Kannatan Asusta.
2ms vasteaika, full hd, 1920 x 1080, hinta.


tämäpäs oli jäätävä analyysi.

nykyään saa kyl ettämällä ettii non-full-hd näyttöä, vasteajalla ei mitään väliä oikeesti.

jos ny välttämät haluu numeroita pöyritellä nii kattoo taajuutta (120 hz?), kontrastisuhdetta, kokoa. niin ja myös paneelin mallilla on aika paljon väliä millasta kuvaa sieltä suolletaan ulos.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll