☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Suomi-valkovenäjä
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1011
Replies: 30
Track Topic
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#1
May 4 2012 06:25am
kuulin et mertsi selostais avalla mutta uskoakko vai eikö uskoa, kuulemani mukaan vielä 2 toisessakin matsissa ilmaiskanavien puolella....
onks kellää tietoa
että onko tämä tosi vai epätosi, fiktioo vai faktaa
Mertaranta on piilotettu maksukanava Canal+:n houkuttimeksi. Ilmaiskanavilla hän selostaa kaksi Suomen peliä: Valko-Venäjä–Suomen Avalla perjantaina 4. päivä sekä Suomi–USA:n MTV3:lla sunnuntaina 13. päivä.
ASIA NAKKI JOTE HV : -------DDDDD
This post was edited by Iceheart on May 4 2012 06:29am
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#2
May 4 2012 07:02am
SELOSTAA SE....CANAL PLUSSALLA KEKE 8DDDD
SUOMI VOITTAA 3-1
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#3
May 4 2012 07:55am
VV vie 2-1 jatkoajalla
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#4
May 4 2012 07:56am
4-1 vie.
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#5
May 4 2012 08:07am
Quote (EasyCoolWin @ 4 May 2012 16:55)
VV vie 2-1 jatkoajalla
HAISTA NY ITTES
Wondrous
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold
:
0.00
#6
May 4 2012 08:37am
Miks vitussa en nää avaa, mul on kaapeliverkko.
E: ettiny uudestaa kanavat ja palauttanu tehdasasetukset.
This post was edited by Wondrous on May 4 2012 08:38am
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#7
May 4 2012 08:51am
jaa
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#8
May 4 2012 11:29am
Hyvin kyllä peli suomen hallussa.
BloodStream
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#9
May 4 2012 11:31am
Suomi myllyttää aika hyvin.
Hyvin edusti Niinistö, oli kyllä oikea presidenttivalinta.
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#10
May 4 2012 11:44am
Quote (BloodStream @ May 4 2012 05:31pm)
Suomi myllyttää aika hyvin.
Hyvin edusti Niinistö, oli kyllä oikea presidenttivalinta.
totta, kelaa ku tarja ois edustanu ton saman tilaisuuden, oisin luultavasti sammuttanu telkkarin siks aikaa.
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact