d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hipit Tänne
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 4 2012 04:21am
Mitä hyvää safkaa voin tehdä valkosesta soijarouheesta?
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
May 4 2012 04:24am
valkosta soijarouhe kastiketta

This post was edited by Mokkula on May 4 2012 04:24am
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
May 4 2012 04:25am
kissanpaskankorviketta

30/70 suhde ruskeaa elintarvikeväriä ja tunniksi uuniin 200c
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 4 2012 05:03am
Quote (Pavise @ May 4 2012 12:25pm)
kissanpaskankorviketta

30/70 suhde ruskeaa elintarvikeväriä ja tunniksi uuniin 200c


:DDDDDDDDDDDDDDDD

tää oli hyvä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 4 2012 05:04am
en oo varmaan koskaan kokeillut, ruskeaa tulee käytettyä usein. jos kokeilisit vaikka laittaa tomaattimurskaan, valkosipulia, sipulia, paprikaa ja chilimausteita ynm., messiin pannulla tai kattilassa ja pastan kera.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 4 2012 06:50am
yhen kerran joskus ostin valkosta rouhetta.. tein jotain perus makaroonimössöö, eikä oo sen jälkee tarvinnu ostaa ku tummaa :D ei mitään kummosta ainetta siis kyseinen.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 4 2012 07:46am
eikös tumma ole vaan värjättyä?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 4 2012 08:10am
Quote (Matroskin @ 4 May 2012 15:46)
eikös tumma ole vaan värjättyä?


rasismi
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 4 2012 08:35am
Quote (CeePee @ 4 May 2012 17:10)
rasismi


:lol:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 4 2012 08:46am
*HIPPIHALI* <3
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll