Quote (Spedez @ 26 Apr 2012 08:05)
tämä hyvä, ainut vaan että on jo autossa...
korostetaanpa nyt viellä että auto on painekisa popein varustettu.. mm. ground zeron 15" nuclear bandbass löytyy yms.. elikkä matalat bassot kunniaan... jos löydätte biisin jolla saan entisen 139db rikki niin se on 100fygyy tienattu
This post was edited by Mokkula on Apr 26 2012 12:10am