d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kysymys > Miten
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 25 2012 09:31am
saa pienennettyä näytön resoluutiota ku en saa tätä yhtään enempää pienemmäks ja haluaisin saada vielä lisää :(
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 25 2012 09:32am
googleta.

tai giillota gupolis.

moi
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 25 2012 09:57am
Quote (rumpali @ 25 Apr 2012 15:32)
googleta.

tai giillota gupolis.

moi


pyysin apua en turhuuksia, jos loytaisin vastauksen googlesta niin en kysyisi taalta mutta kiitos kuitenkin jos olisin unohtanu googlen :)
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Apr 25 2012 10:02am
taitaa se 800x600 olla pienen reso mitä saa..
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 25 2012 10:10am
Quote (Jokuman @ 25 Apr 2012 16:02)
taitaa se 800x600 olla pienen reso mitä saa..


okei :(


saako resoo isonnettuu jollain ohjelmalla ?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 25 2012 10:11am
Quote (PMS @ Apr 25 2012 07:10pm)
okei :(


saako resoo isonnettuu jollain ohjelmalla ?


hähähäh behe sanoi ekaks väärin!
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 25 2012 10:13am
Quote (rumpali @ 25 Apr 2012 16:11)
hähähäh behe sanoi ekaks väärin!


en, ku haluan ton toisen nayton ihan torkeen pieneks ja tan isoks milla oon ny
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Apr 25 2012 10:17am
Quote (Jokuman @ 25 Apr 2012 19:02)
taitaa se 800x600 olla pienen reso mitä saa..


riippuu, mulla saa 640/480
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 25 2012 10:17am
Quote (PMS @ Apr 25 2012 07:13pm)
en, ku haluan ton toisen nayton ihan torkeen pieneks ja tan isoks milla oon ny


täysin järjetöntä.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 25 2012 10:21am
Quote (Matroskin @ 25 Apr 2012 16:17)
riippuu, mulla saa 640/480


miten vitussa.. Kerro
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll