d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > The Simpsons > Plog
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,243
Joined: Oct 22 2006
Gold: 0.00
Mar 20 2012 12:33pm
eli yleistä keskustelua simpsoneista !

- Topic Clean --> Gogo
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Mar 20 2012 12:36pm
Paska ja kulutettu sarja, joka on täytetty huonoilla vitseillä.

Topic closed.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 20 2012 12:38pm
jeesus mikä lanka
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Mar 20 2012 12:39pm
vittu näät rapsu vammane :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Mar 20 2012 12:47pm
Quote (Pavise @ 20 Mar 2012 20:39)
vittu näät rapsu vammane :D


THIS....

VANHAT JAKSOT OLI JOSKUS HYVIÄ....EI ENÄÄ NEKÄÄ KO NÄHTY IHA VITUSTI LIIA MONTA KERTAA...

T/C PLOX
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Mar 20 2012 01:01pm
Gold: Locked

Quote (rapsu @ 11 Mar 2012 13:17)
HAHAA NE LÄHTEE POIS BUAHAHAHA ei pitäs mennä kauaa


Quote (KUF @ 11 Mar 2012 15:58)
NO JOS SE PARI VUOTTA O SU MIELESTÄ VÄHÄN AIKAA


Quote (rapsu @ 11 Mar 2012 23:01)
pari vuotta ennemminkin pari päivää :P


d2jsp Forums > Other Languages > Suomi > The Simpsons > Plog by rapsu

Oot mun idoli
Member
Posts: 24,243
Joined: Oct 22 2006
Gold: 0.00
Mar 20 2012 01:02pm
j33 j33 H4XoRD MTFOs
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Mar 20 2012 01:06pm
näkee yhen niin on nähny ne kaikki
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Mar 21 2012 02:49am
homer on just paras :D:D:D ja bart xDDXDF
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Mar 21 2012 03:10am
Taitaa olla nykytaso aika kelvotonta (vai pyöriikö yhä)? Aika määrä jaksoja tuli katteltua silloin aikoinaan. Saattaa osa niistä semi-alkukausista olla paikoitellen ihan huvittavahkoja yhä, mutta uudelleenkurkkailu olisi varmaan aika turhauttava kokemus.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll