d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Miettimistä
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 24,297.85
Dec 4 2011 01:16pm

:((
Member
Gold: 2.62
Dec 4 2011 01:26pm
heikkoa alistua toisen kiusaamaksi

itse oikeasti kouluajoilani odotin oikein että joku uskaltautuisi "kiusaamaan" minua, että saisin vaan flipata ja antaa pataa semmosille :D

eihän sieltä kukaan tietenkään uskaltautunut ja siksi mun koulunkäyntini olikin helvetin tylsää
Member
Gold: 60.01
Dec 4 2011 01:28pm
Mitä vittua nyt ärtsi.

Eihän tolla ollu yhtään arpea.
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 4 2011 01:54pm
Joo toi o koskettava tarina. Katoin kans DF:llä. Ja alistua kiusattavaks.. Jep jep. Paha monen olla alistumatta ku tuplasti sompi ja pari -7vuotta vanhempi tulee päälle. Puhumattakaan henkisestä kiusaamisesta. Tai opettajien tekemästä kiusaamisesta. "sitä kun ei ole olemadsa"

Pahimmat arvet tälläkin kaverilla on sisällä sielussa ja sydämmessä.

Mut sinänsä propsit tällekki sällille et jaksaa porskuttaa. :hail:
Member
Dec 4 2011 02:06pm
Quote (A2K @ 4 Dec 2011 21:54)
Joo toi o koskettava tarina. Katoin kans DF:llä. Ja alistua kiusattavaks.. Jep jep. Paha monen olla alistumatta ku tuplasti sompi ja pari -7vuotta vanhempi tulee päälle. Puhumattakaan henkisestä kiusaamisesta. Tai opettajien tekemästä kiusaamisesta. "sitä kun ei ole olemadsa"

Pahimmat arvet tälläkin kaverilla on sisällä sielussa ja sydämessä.

Mut sinänsä propsit tällekki sällille et jaksaa porskuttaa. :hail:

asenteestahan se riippuu, tuokin kaveri sopis varsin hyvin sellaiseksi tylyksi kovikseksi tuolla naamalla

sitten vielä jos vajoaa niin alas että alkaa viiltemään itseään että "tuntuu paremmalta" niin eiköhän tämä oikeasti kerro jotakin mielen heikkoudesta.

jokainen varmaan joskus saanu kuittailua joltakin tasolta, isommalta tai pienemmältä, mutta niin kauan kun se ei fyysiseksi mene pystynee siihen kuka vaan myös vastaamaan samalla mitalla..

eriasia tietenkin jos hommassa alkaa nyrkit käydä mutta eiköhän sekin saada kuriin ihan lain avulla, pahoinpitelyjähän ne on semmoset
Member
Gold: 15.00
Dec 4 2011 02:38pm
Quote (Pavise @ Dec 4 2011 10:06pm)
asenteestahan se riippuu, tuokin kaveri sopis varsin hyvin sellaiseksi tylyksi kovikseksi tuolla naamalla

sitten vielä jos vajoaa niin alas että alkaa viiltemään itseään että "tuntuu paremmalta" niin eiköhän tämä oikeasti kerro jotakin mielen heikkoudesta.

jokainen varmaan joskus saanu kuittailua joltakin tasolta, isommalta tai pienemmältä, mutta niin kauan kun se ei fyysiseksi mene pystynee siihen kuka vaan myös vastaamaan samalla mitalla..

eriasia tietenkin jos hommassa alkaa nyrkit käydä mutta eiköhän sekin saada kuriin ihan lain avulla, pahoinpitelyjähän ne on semmoset

Ite autoin luokkakaveria ku sitä kiusattiin ku olin yläasteel, ei ne tehny mitään sellast et ois lentäny verta yms pahoinpitelyä, ne oli tollasia peruskiusaajia et tulee joukol uhoo, tönimään, nolaamaan jne ja loppupeleis sit ei ollukkaa niin kovia.
Member
Dec 4 2011 02:46pm
Quote (malbaz @ 4 Dec 2011 22:38)
Ite autoin luokkakaveria ku sitä kiusattiin ku olin yläasteel, ei ne tehny mitään sellast et ois lentäny verta yms pahoinpitelyä, ne oli tollasia peruskiusaajia et tulee joukol uhoo, tönimään, nolaamaan jne ja loppupeleis sit ei ollukkaa niin kovia.

nii justii, eli jos kaveris ois pistäny ite vähän kovemmin vastaan niin koko hommaa ei olis kenties tapahtunut(tai sitten asiat ois vaan paskemmin), hyvä silti että autoit.

tuokin jätkä mainitsi omistavansa vielä yhden hyvän kaverinkin, voisi kuvitella sen kaverin ja vanhempien jeesivän sitä jos asiat oikeasti niin paskasti

itte oon kyllä sitä mieltä että parempi pistää vaikka fyysisesti vastaan kun alistua semmoseen paskaan, lueskellu kaikkialta semmosia sympatiakommentteja noista kiusatuista että "kyllä se menee ohi älä vaan välitä" ja ei voi kuin sääliä niitä ihmisiä.

ennemmin itte saisin semmosen paskasen kovan kaverin maineen joka lyö, kun että alistuisin siihen että toiset haukkuu tms.

This post was edited by Pavise on Dec 4 2011 02:49pm
Member
Gold: 60.01
Dec 4 2011 02:52pm
Jengin mielestä ilmeisesti alistuminen ja lyöminen on ainoot vaihtoehdot :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Gold: 23.47
Dec 4 2011 03:03pm
*tirsk* tollasia emovideoita nähny satoja... ei sillä et olisin millää tapaa kiinnostunu, mutta

aina noihi jossai törmää.
Member
Dec 4 2011 03:06pm
Quote (Rupsu @ 4 Dec 2011 22:52)
Jengin mielestä ilmeisesti alistuminen ja lyöminen on ainoot vaihtoehdot :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Jengin mielestä ilmeisesti joku ei osaa lukea :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ps.
itte oon kyllä sitä mieltä että parempi pistää vaikka fyysisesti vastaan kun alistua semmoseen paskaan

mutta kerro toki mitä muuta teet vaikkapa tilanteessa, jossa luokkatoverit kiusaavat sinua koska sinulla on erilainen tukka kun niillä

alistut ja leikkaat tukkasi vittuun, tai haistatat paskat ja lyöt nenuun? tietysti jos on vielä joku mahdollisuus selvitä ilman välivaltaa tottakai jokainen sen käyttää..

e- ihan mielenkiinnosta siis, en millään tavalla väitä että väkivalta olisi koskaan oikein mutta itse tälläisenä kyynisenä ihmispaskana löisin ennemmin kun ottaisin vastaan haukkuja

This post was edited by Pavise on Dec 4 2011 03:08pm
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll