Quote (malbaz @ 6 Apr 2011 01:19)
Viel mukavempaa oli avata Catacombs mestas random huoneen ovi ja kuolla suoraan siihe Acid Beast spammiin.
Ja kun kuoli, ei jäänyt mitään kerättävää ruumista, vaan kaikki sun kamat lensi pitkit pitäjiä

HARDCORE -meininki.
Quote (Rzi @ 6 Apr 2011 01:21)
hellfire lisäosa jossa ei ollu samaa kunnon meininkiä
Siitä meikäläinen ei muista paljoakaan. Jotain pommeja siinä pamahteli ja oli joku uusi, sekavan näköinen luola. Ja Monk.
ei kuitenkaan Mork!
