d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
12374Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Apr 4 2011 10:44am
kokeillaas tuleeks tästä mitään

elikkäs näyttäis et alkaa olee aika paljo noita topicceja elokuvista, ni aattelin et jos väsäis listan, mitä mie sit päivittelen aina sen mukaa mitä työ postaatte (laittakaa miulle pm aina kun postaatte, helpompi miun seurata)

ideana:
postatkaa tähän topicciin elokuvat, joita suosittelette tai jotka oli mielenkiintosia teiän mielestä
laittakaa myös mielellään imdb.com linkki mukaan, ni muitten on helppo kattoa sieltä millanen elokuva on kyseessä

mistään laittomuuksista ei saa puhua, ja muistakaa elokuvia katsellessa ne ikäsuositukset :)
ja ei spammiä tähän topicciin

saa repostaa myös nuo yksittäisii topicceihin laitetut elokuvat tänne, ni saa ne kaikki samaan listaan

Animaatio:
Despicable Me - http://www.imdb.com/title/tt1323594/ - Olihan tuo hieman erilainen animaatio, mutta aika perus juonen rakenteelta muodostettu. "Pahiksen elämän muutoksesta." - ParaNoir1

Kauhu:
Devil - http://www.imdb.com/title/tt1314655/ Ihan katseltava kauhu leffa. Itse pidin tuosta. - Paranoir1


ei kategoriaa:
the town - http://www.imdb.com/title/tt0840361/ - loppu oli sellane että voisin vaikka 7/10 antaa arvosanaks Rzi
Mitäs vittua tähän kirjoittaisi. Semmoinen hymähdyksen arvoinen leffa. Eli ei mitään erityisen hyvää elokuvassa, mutta kyllä näitä katselee. - ParaNoir1

Shutter Island - http://www.imdb.com/title/tt1130884/ - aika samantapanen kuin inception, huonompi tosin 7½/10 - Paroni

The Sorcerer's Apprentice - http://www.imdb.com/title/tt0963966/ - Katselin näyttelijä listaa, nicolas cage ja mietin et tän vois katsoa. Heti leffan alkuun Walt Disney Pictures, niin kävi mieles: "voe helv."
No fiiliksiä leffasta. Välillä tuli vivahteita mieleen pääsankarista, miten huonosti näyttelet. Lähinnä kuvittelen millaisille katsoja kunnalle leffa on tarkoittu. Teini pojille, joilla on huono omatunto. Tykkää fantasia maagisuudesta ja elokuva tehosteista. - ParaNoir1

Easy A- http://www.imdb.com/title/tt1282140/ - Aloin katselemaan tuota jossain 30min kohdalla. Tajusin nähneeni tämän jo aikaisemmin. Vissiin oli hyvä elokuva jos ei edes muista nähneensä. - ParaNoir1

The American- http://www.imdb.com/title/tt1440728/ - Ei tosiaan ollut niin hyvä, kuin olisi luullut. Tosiaan George Clooney näyttelee salamurhaajaa ja Irina Björklund puolestaan hänen huoraansa tai vaimoansa (tosiaan ei selviä elokuvan aikana, puolestaan hän viettää mahtipontiset jotan minuutteja elokuvassa). - ParaNoir1

Salt - http://www.imdb.com/title/tt0944835/ - Jaa-a. Kyllähän tuota katsella kelpaa, mutta omamielipide et tomb raiderit parempia käsikirjoituksia. Parisen kertaa nauratti leffa. - Paranoir1

The Switch - http://www.imdb.com/title/tt0889573/ - Semmoinen fiilis, että jennifer aniston näytellyt pari - kolme kertaa aivan saman tyylisessä elokuvassa aijemmin. Nojaa eipähän tuo parasta draamaa ollut, mutta kattohan tuon. Tosiaan en varmasti vuokrais tämmöistä elokuvaa. - Paranoir1

The Social Network - http://www.imdb.com/title/tt1285016/ - Ihan mielenkiintoinen leffa. Tosiaan leffassa käsitellään facebookin perustajaan liittyvillä oikeusjutuilla. - ParaNoir1

Girl, Interrupted - http://www.imdb.com/title/tt0172493/ - Nähnyt jo useamman kerran, edelleen mahtava. - Ketjureaktio

Prozac Nation- http://www.imdb.com/title/tt0236640/ - Nähnyt myös tämän useampaan otteeseen. - Ketjureaktio

Nude Nuns with Big Guns (2010) - http://www.imdb.com/title/tt1352388/ - Olihan ihan mielenkiintoinen elokuva moisen Machete meiningillä (melkein) varustettu. Ei ihan niin hyvä jos tuohon leffaan vertaa, mutta riittävän raju ja hieman epäselkeä katsottavaksi. - Paranoir1

Let Me In (2010)- http://www.imdb.com/title/tt1228987/ En ollut kuulukkaan aijemmasta versiosta. Luettuani muutamia kommentteja että hyvin tehty remake film. Päätin katsoa, ihan hyvähän tämä on. - ParaNoir1

The King's Speech (2010) - http://www.imdb.com/title/tt1504320/ - Ihan mielenkiintoinen leffa (vissiin tositapahtumiin perustuva). Ajankohta menee ensimmäisen ja toisen maailmansodan väliin ja eräänlaista henkilökuvaa Britanian prinssistä - kuninkaasta. Ei kyllä ihan 100% vakuuttava leffa taino omaan mielimakuun - ei täysin, mutta muilta osin vaikutti ihan laadukkaalta ja hyvältä elokuvalta. - ParaNoir1

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader (2010)- http://www.imdb.com/title/tt0980970/ - EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI! Älkää katsoko, ihan paskaa kyllä varmaan jotkut pitsanaamat ja teinit vois tykkää. - ParaNoir1

I Spit on Your Grave (2010) - http://www.imdb.com/title/tt1242432/ - Nojoo ällötti katsoa, en oikein kyennyt katsomaan loppuun. Kysehän on naisesta joka menee pikkukylään ja vuokraa vissiin mökin. Jolloin paikalliset punaniskat päättää leikkiä astetta rajumpia naisen kanssa. - ParaNoir1

Faster - http://www.imdb.com/title/tt1433108/ - perus mättöö eipähän mitenkään loistava suoritus mutta kelpaa - Paranoir1

Inside Job -http://www.imdb.com/title/tt1645089/ - ihan sinänsä laadukas dokumentti tästä lamasta ja miten se tapahtui - Paranoir1

Zeitgeist: Moving Forward- http://www.imdb.com/title/tt1781069/ - itse tykkäsin. aikalailla muutenkin mielipiteitä avaava kokemus. ja tähän aikasemmat liittyvät addenium ja the movie.. - Paranoir1

The Mechanic (2011) - http://www.imdb.com/title/tt0472399/ - eräänlaista palkkamurhaaja action & draamaa aika yksinkertaistu jota voi katsoa ihan tyhjentävin mielin aka perus mättöö - ParaNoir1

gulliverin matkat (2010) - http://www.imdb.com/title/tt1320261/ - aika paskaa - ParaNoir1

Its Kind of a Funny Story 2010 - http://www.imdb.com/title/tt0804497/ - Suhteellisen hellyyttävä olo tuli tätä katsoessa. Joskaan vähäänkään kiinnostaa "miten nuoret viettävät aikaansa mielisairaalassa" -aihe kiinnostaa suosittelen katsomaan tosin vähämmän dramaattista se on :) - ParaNoir1

Jackass 3D - http://www.imdb.com/title/tt1116184/ - vittu mitä paskaa.. kyllästyttää nämä vaikka pari hyvää juttua olikin - ParaNoir1

The Resident 2011 - http://www.imdb.com/title/tt1334102/ - ei oikeastaan kiinnostanut enään kun tajusi että mies yrittää raiskata tai jotain tuolle naiselle muistelisin et skippasin puolleffaa kun ajatus moisesta hieman kuvottaa. - ParaNoir1

The Next Three Days 2010 - http://www.imdb.com/title/tt1458175/ - oli ihan ok leffa noinkin, vaikkakin samalla juonen perällä olevia tullut tänä vuonna kaksi - kolme hollywoodista sitten samalla juonella tähystetty jossa sisar rupeaa pelastaa syytöntä? veljeänsä vankilasta ei kiinnostanut pätkän vertaakaan, ehkä sitten Russell Crowe:n takia halusin katsoa tämän :/ - ParaNoir1

Tangled 2010 - http://www.imdb.com/title/tt0398286/ - mielen keventyäkseen päätin katsoa tämmöisen, mutta huomaa et kohderyhmänä on teini-ikäiset ja sen alle.. muuten ehkä voisin suositella hyvinkin jos samoja vitsejä uudelleen ja uudelleen käytetty tai sitten rasittavat laulukohtauksista ollenkaan pidä - ParaNoir1

Skyline - http://www.imdb.com/title/tt1564585/ - vittu mitä paskaa.. itselle tuli ensimmäisenä mieleen tom cruisen maailmojen sota, mutta b-luokan näyttelijöillä tähdittämä. eihän tätä voi lämpimikseen suositella ellei sitten "star trek" scifi fani - ParaNoir1

Green Hornet - http://www.imdb.com/title/tt0990407/ - olihan tämä ihan perus mättöä, vaikkakin 'tv-sarjasta uudelleen tehty?' elokuva aiheinen, mutta joo suosittelen katsomaan jos et ole tutustunut aijemmin tv-sarjoihin muuten aika suppea kokonaisuus tämä, mutta joo.. (open for thoughts?) - ParaNoir1

Get Low- http://www.imdb.com/title/tt1194263/ - aika mielenkiintoinen osaltaan, vaikkakin itse pohdin Lucas Black suoritusta elokuvasta kun jotenkin tuntuu että hän ottaa samanroolin aina vastaan - ParaNoir1

Sátántangó- http://www.imdb.com/title/tt0111341/ - Kävin eilen kattelemassa teatterissa, kesto 7h15min. Onhan tämä yksi hienoimmista elokuvista. Törkeän tyylikkäitä 'kamera-ajoja' fantastisen näköisellä kuvalla, onnistuneella rakenteella ja kiinnostavalla sisällöllä. - BebebBurns

Primer - http://www.imdb.com/title/tt0390384/ - Tuo tuli viimeksi katsottua. Uskomaton pläjäys joka täytyy katsoa vielä varmaan pariin kertaan lähiaikoina. Ei todellakaan mitään kevyttä katsottavaa. - [url=http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=50711035&f=192&p=353426002]Saimoz[7url]

the man from nowhere - http://www.imdb.com/title/tt1527788/ - oli muute hyvä raina - Rzi

Black Swan - http://www.imdb.com/title/tt0947798/ - draama, mysteeri, trilleri - alku hieman pitkäveteinen; päänäyttelijä (Natalie Portman) = voitto ja muutkin näyttelijät hoitavat asiansa hyvin (mm. Mila Kunis, Vincent Cassel); jotkut sanoo että ahdistava elokuva, oma mielipide tästä on hieman erinlainen; erittäin mieleenpainuva elokuva. kokonaisuudessaan 9/10 - [url=http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=53286500&f=192&p=357116585[/url]

V for Vendetta - http://www.imdb.com/title/tt0434409/ - action, sci-fi, trilleri - visuaalisesti komea ja viihdyttävä elokuva, se pistää katsojan miettimään vapauden arvoa. tässäkin elokuvassa pääesiintyjänä toimii Natalie Portman, V on tässä elokuvassa tulevaisuuden Che Guevara - jo pelkistään V:n asusteen näkeminen saa kiinnostumaan elokuvasta. 8½/10 Jolli1

cell 211 - http://www.imdb.com/title/tt1242422/ oli aika jänskä pätkä jakso helpost kattoo loppuu ja parasta leffas oli ehkä sen loppu, ku se ei oo mikää vitun happy ending 8/10 tumi



ilman imdb linkkiä:
BebebBurns:
Emperor of the North 4½/10
Import/Export 8/10
Operation Pink Squad II 7/10
Pikkupojat 1½/10
The Mansion of Madness 5½/10
Elmer Gantry 4/10
The Punisher 6/10
The Vikings 3/10
Dante's Inferno 7/10
The New York Ripper 6/10
Heaven's Gate 4½/10
Pickup on South Street 7/10
Jigoku 6/10
Blood of the Beasts 8½//10
Robot Carnival 6/10
Jungle Holocaust 3½/10
Solaris 8½/10

TheBe:
Robin hood - prince of thieves tuli katottua tänään. Ihan mukava pitkästä aikaa, mutta eipä taas vähään aikaan tarvi.
Sitä edellinen leffa tais olla machete, mikä oli kyllä pettymys. Väkivaltaa ja verta oli paljon (ei huono asia) mutta surkea tarina + hirveät efektit = ei hyvä.

BebebBurns
Paisan - Oikein 'mukavaa' italialaista neorealismia 7/10
Casablanca 7/10 - Olihan tämä oikein hyvä.
Der Hexer 5½/10 - Aika lupsakka elokuva.

BebebBurns
City of ember 3½/10 - Ihan katseltava perheseikkailuelokuva. Vähän imelä ja tyypillinen. Aika menevä, mutta toisaalta liian lyhyt; suppea.
The Saint 1/10 - Voihan helvetti... Vasta lopussa tajusi, että tämähän oli siihen tv-sarjaan perustuva
Contact 5/10 - Guilty pleasureni
Rounders 4/10 - "Iha jees..."

BebebBurns
King's Speech 5+/10 - Melkein hyvä. Paikoitelle erittäin komeasti kuvattu, mutta paikoitellen taas väkinäisen 'uplifting'-menoa
Somwhere 7/10 - 'Hidasta' draamaa, juuri tälläisestä tykkään. Oikein hyvä. Loppu oli hieman meh, mutta menköön :)

BebebBurns
127 hours5/10 - Adhd-menoa, mutta viihdyin kyllä tätä katsellessa. Perusvarmaa tavaraa.
When the Raven Flies 5½/10 - Yojimbo-tyylinen viikinki-action, ihan hyvähän tämä oli, mutta jokseenkin yllätyksetöntä tavaraa.
I Vitelloni 5+/10 - En ymmärrä hehkutusta. Toisaalta liian lyhyt, toisaalta liian pitkä. Vähän suppea kuva jäi vetelehtijöistä. Muutama oikein onnistunut ja mielenkiintoinen kohtaus, pari hyvää otosta. Aikalailla siinä olikin sitten. Ei koskettanut erityisesti.

BebebBurns
Vredens dag AKA Day of Wrath [1943] 9-/10 - Oli huikean hyvä :drool:

Rocko
Inception 4/5 tähtee. vittu oli kyl helmee siin leffan puolivälis ku alko oivaltaan enemmän. loppuu kohte kuitenki vähä latistu, ei paska lopetus silti.

BebebBurns
The Other Guy 3-/10 - Absurdi perseilykomedia, pari kertaa tuli naurahdettua, muutaman kerran vitutti.

This post was edited by peterpants on May 5 2011 12:10pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 4 2011 10:45am
komediat tottakai.

jackie chanin leffat.
will smithin leffat.
jne.

pirates of the caribbean ( kaikki kolme! ) toiminta komedia?? :O ehkä parhaita elokuvia mielestäni on nämä
starsky & hutch on jees.
i am legend ja i,robot on jees. / nää ei o kyllä komedioita ku ne on toiminta (scifi?) jännärei.
villi tusina on jees.
sit kans gladiator on jees. se ei kanskaa oo komedia.


(http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=50711035&f=192) BOOM! :(

This post was edited by rumpali on Apr 4 2011 10:52am
Member
Posts: 4,034
Joined: Mar 10 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 4 2011 10:46am
Triangle on hyvä leffa, siin leffassa tyypit on jossain aika silmukassa ja ne näkee ittensä monta kertaa ja omia ruumiita.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 4 2011 10:47am
onha näitä ollu lukuisia. kadotettu aina
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 4 2011 10:49am
Aivan ihana pikkutyttö, Chloe Moretz esittää vampyyria:

Let Me In
http://www.imdb.com/title/tt1228987/

Yllättävän uskollinen alkuperäiselle, ruotsalaiselle versiolle.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 4 2011 10:52am
Quote (Rantsu @ Apr 4 2011 06:49pm)
Aivan ihana pikkutyttö, Chloe Moretz esittää vampyyria:

Let Me In
http://www.imdb.com/title/tt1228987/

Yllättävän uskollinen alkuperäiselle, ruotsalaiselle versiolle.


tykkäätsä twilightistakin?
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 4 2011 10:56am
Quote (rumpali @ 4 Apr 2011 18:52)
tykkäätsä twilightistakin?


EN TODELLAKAAN! :fume: :mad:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 4 2011 10:58am
Quote (Rantsu @ Apr 4 2011 06:56pm)
EN TODELLAKAAN!  :fume:  :mad:


miksi?
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 4 2011 11:01am
Quote (rumpali @ 4 Apr 2011 18:58)
miksi?


Twilight Zone on ihan jees, mutta se onkin TV-sarja 50-luvulta..

http://www.imdb.com/title/tt0052520/
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 4 2011 11:02am
Quote (Rantsu @ Apr 4 2011 07:01pm)
Twilight Zone on ihan jees, mutta se onkin TV-sarja 50-luvulta..

http://www.imdb.com/title/tt0052520/


mutta topic on elokuville.

rane, perustele miksi et todellakaan tykkää twilightista.
Go Back To Suomi Topic List
12374Next
Add Reply New Topic New Poll