d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Virallinen Ruoka Ja Kokkaus Topic > Yleistä Keskustelua Kokkailusta
12312Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,428
Joined: Dec 27 2009
Gold: 1.50
Feb 28 2011 11:27am
Alotan tällä

Kanasalaatti

400g paistettuja mariniemen kanasuikaleita hunajamarinaadissa
Aurajuusto maun mukaan
Fetajuusto maun mukaan
Lehtisalaattia
tomaattia
Kurkkua
Suolakurkkua
Emmentaali Silppua neliöiksi
Lisäksi voi laittaa salaatinkastiketta jos tykkää
ja vóla salaatti on valmis
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Feb 28 2011 11:36am
missä tonnikala/oliivit/paprika kana pois = nn

This post was edited by Pinkku on Feb 28 2011 11:37am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 28 2011 11:36am
mariniemen. ninza'd
Member
Posts: 8,428
Joined: Dec 27 2009
Gold: 1.50
Feb 28 2011 11:39am
Quote (Pinkku @ Feb 28 2011 07:36pm)
missä tonnikala/oliivit/paprika kana pois = nn


En tykkää oliiveista ja paprikaa ei ollut ja tonnikala ei sovi kanasalaattiin vaikka ei se tonnikala salaatti paha vaihtoehtokaan ois ens kerralla täytyy kokeillla :P
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Feb 28 2011 11:47am
Quote (Rzi @ Feb 28 2011 08:36pm)
mariniemen. ninza'd


vóla -_- voilá

This post was edited by SeppoTaalasmaa on Feb 28 2011 11:48am
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Feb 28 2011 01:11pm
pitsaa tein tossa tunti sitten.

kuiva hiivapussi - veteen ja vehnäjauhoja muutama desi, ripaus suolaa + sokeria - loraus oliiviöljyä extra neitseellistä

Savukinkku pussi, pepperonia, punainen paprika, sipuli, emmental juustoraastetta, paseerattu tomaattimurska + tomaattipyre purkki.. +mausteita.

-sipulin paistelin kovalla lämmöllä ja sit jälkilämpöön lisäsin kinkut ja siihen suolaa ja chili kastiketta (nagamorris toimii kans)
-parit taikina pohjat levitettyäni uuni 200 asteelle ja rypsiöljytty pohjat uuniin hetkeksi.....
-tomaattikastikkeen (pyre + murska + mausteita) pohjille ja siihen sit sipulikinkku seos. jne jne.. jaksa kirjoitella.

itselle sydämmellinen pitsa täyteet on jauheliha, sipuli, maissilastut ja taco-maustepussi.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Feb 28 2011 01:14pm
Quote (ParaNoir1 @ 28 Feb 2011 21:11)
kuiva hiiva


pyllyssäsi on
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Feb 28 2011 01:28pm
tein taas pannaria ja hyvää oli :)
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Feb 28 2011 02:52pm
normipäivä

aamupala:

kauraryynei
vettä
kiehuu minuutista eteepäi ryyneist riippuen ja rdy!

juomaksi joko ite tehtyä appelsiinimehua tai appelsiinimehua joka sisältää hedelmälihaa (lidlistä saa lasipullois)

päivälline:

kattila
vettä
nuudeli + mausteet
3min ja rdy

juomaksi vettä noin puol litraa

välipala:

banaani
kuori ja syö

illalline:

2 näkkileipää/hapankorppuu
huitasu voiveitsel ja naamariin
porkkana, lanttu (raasteena sekotettuna ja hieman appelsiinimehua sekaan)
puol litraa vettä kyytipojaks

iltapala:

ananasta (suosittelen tuoretta mutta pienel budjetil purkkiananas omassa mehussa menee myös)
näkkileipä/hapankorppu
puol litraa vettä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 28 2011 02:53pm
Quote (Jokuman @ 28 Feb 2011 22:52)
normipäivä

aamupala:

kauraryynei
vettä
kiehuu minuutista eteepäi ryyneist riippuen ja rdy!

juomaksi joko ite tehtyä appelsiinimehua tai appelsiinimehua joka sisältää hedelmälihaa (lidlistä saa lasipullois)

päivälline:

kattila
vettä
nuudeli + mausteet
3min ja rdy

juomaksi vettä noin puol litraa

välipala:

banaani
kuori ja syö

illalline:

2 näkkileipää/hapankorppuu
huitasu voiveitsel ja naamariin
porkkana, lanttu (raasteena sekotettuna ja hieman appelsiinimehua sekaan)
puol litraa vettä kyytipojaks

iltapala:

ananasta (suosittelen tuoretta mutta pienel budjetil purkkiananas omassa mehussa menee myös)
näkkileipä/hapankorppu
puol litraa vettä


miten tuolla voi elää
Go Back To Suomi Topic List
12312Next
Add Reply New Topic New Poll