d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Black / Doom / Death Metal -topic > Suomi-forum Version.
12325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 17 2011 06:39am
Vai oliko täällä jo tälläistä? Jos vaikka tälläisellä alottaisi.



Tuliko viime vuonna muuten pahemmin mitään kuunneltavia levyjä metallin puolelta?

This post was edited by BebebBurns on Jan 17 2011 06:43am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 17 2011 06:44am
Oih. Ja khyl. Laitan illal jotai kivaa. Jos muistan
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 17 2011 06:47am
VIHDOINKI JOKU TEKI TÄLLÄSE.....VITTU MIKÄ METELI SIIT OIS TULLU JOS MEIKÄ OIS TÄLLÄSE TEHNY ~~
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 17 2011 06:58am
Jee kemut

:santa:

Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jan 17 2011 08:35am
Quote (KUF @ 17 Jan 2011 15:47)
VIHDOINKI JOKU TEKI TÄLLÄSE.....VITTU MIKÄ METELI SIIT OIS TULLU JOS MEIKÄ OIS TÄLLÄSE TEHNY ~~


No samapa tuo, uskon että tulet tämän topikin kuitenkin pilaamaan haukkumalla kaiken paskaksi.
Member
Posts: 3,552
Joined: Jan 18 2007
Gold: 1,066.00
Jan 17 2011 08:36am
Kylläh.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 17 2011 08:38am
Lisää Justin Bieberin the very best of kokoelmasta;



This post was edited by BebebBurns on Jan 17 2011 08:38am
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jan 17 2011 09:06am
Quote (BebebBurns @ 17 Jan 2011 14:39)
Vai oliko täällä jo tälläistä? Jos vaikka tälläisellä alottaisi.

http://www.youtube.com/watch?v=Y4ZPuIRmR9E

Tuliko viime vuonna muuten pahemmin mitään kuunneltavia levyjä metallin puolelta?


En tiiä onko sun mielestä hyvä mut Agalloch - Marrow of the Spirit kolahti ainaki itelle vaikken enää pahemmin metallia kuuntelekkaa.
E: Alcestin uusinki oli iha jees.

This post was edited by Swash on Jan 17 2011 09:21am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 17 2011 09:10am
QUOTE=Swash,Jan 17 2011 05:06pm]En tiiä onko sun mielestä hyvä mut Agalloch - Marrow of the Spirit kolahti ainaki itelle vaikken enää pahemmin metallia kuuntelekkaa.[/QUOTE]

Aikaisemmat albumit ovat ainakin ihan hyviä, en ole vuosiin tosin niitä kuunnellut
Kohta selviää mimmoinen tuo on.

edit. laitanpa lisää tässä samalla



This post was edited by BebebBurns on Jan 17 2011 09:10am
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Jan 17 2011 09:18am
Go Back To Suomi Topic List
12325Next
Add Reply New Topic New Poll