Quote (BebebBurns @ 17 Jan 2011 14:39)
Vai oliko täällä jo tälläistä? Jos vaikka tälläisellä alottaisi.
http://www.youtube.com/watch?v=Y4ZPuIRmR9E
Tuliko viime vuonna muuten pahemmin mitään kuunneltavia levyjä metallin puolelta?
En tiiä onko sun mielestä hyvä mut Agalloch - Marrow of the Spirit kolahti ainaki itelle vaikken enää pahemmin metallia kuuntelekkaa.
E: Alcestin uusinki oli iha jees.
This post was edited by Swash on Jan 17 2011 09:21am